Pomocy cos nie pasuje rozrząd

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pomocy cos nie pasuje rozrząd

Postprzez mateusz_918 » 13 cze 2015, o 12:05

witam golfik to 110ps afn 96 mam do wymiany rozrząd i cos mi tu nie gra bo znaki na sprzęgle do znaków na kole nie pasują :-/ oto foty macie jakies pomysły?

mi się wydaje ze znaki na wałku i pompie powinny być do góry skierowane w stosunku do tych na sprzęgle.

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Pomocy cos nie pasuje rozrząd

 

Postprzez krzyś » 13 cze 2015, o 14:29

Temat stary jak ten Afn.. w tym silniku używa się blokad ,a nie zgrywasz to, co ktoś kiedyś namazał markerem.. i nie kręcimy silnikiem łapiąc za koło wałka rozrządu.. jeśli chcesz robić bez blokad to namaluj swoje znaki i zmieniaj.. http://forum.vw-passat.pl/threads/43977 ... -smacznego tu masz opisane co jak gdzie
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 14 cze 2015, o 13:18

nie no zrobione wszystko tylko ze turbo zaczyna działać od 3000tys obrotów w górę i teraz nie wiem o co kaman :-/
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 cze 2015, o 13:23

a przed wymianą działało ok?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 14 cze 2015, o 13:25

było turbo od 1800 tyle ze trochę słaby był i niemam węzyka podcisnienia jednego od rury dolotowej z filtra powietrza do turbiny co na górze jest ten węzyk na kolanku
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 cze 2015, o 13:32

ten węzyk idzie z zaworka n75.. i raczej nie jest to powodem tego ,że turbo dmucha ci jak dmucha. Kąt wtrysku sprawdzałeś po wymianie rozrządu? Przepływomierz podłączyłeś?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 14 cze 2015, o 13:33

niemam kabla vag podłaczona przepływka
a czy pompa wtryskowa ma cos do tego od jakich obrotów turbo sie odpala
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 cze 2015, o 13:40

Ma i to sporo... a jak ten rozrząd w końcu ustawiłeś?
Na markera czy blokady ? Koło z wałka rozrządu zbijałeś?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 14 cze 2015, o 13:45

nie na znaki które masz na skrzynie i na kołach wałka i pompy tyle ze wałek rozrządu był idealnie znak u góry a pompy wtryskowej zaś już nie był idealnie u góry tylko dwa oczka wczesniej
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 cze 2015, o 13:49

mateusz_918 napisał(a):tylko dwa oczka wczesniej


przestawiłeś o te dwa oczka na pompie?

Rozbieraj to i rób jak się należy bo nie będzie to jeździć.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 14 cze 2015, o 13:51

jezdzi ok tylko nie idzie pompy tak o dwa oczka ustawic bo ona ma skok o jakieś 30% jak by na spręzynie jakiejś była :-/ ogólnie zrobiłem jak było wczesniej tak samo i tylko cos z tym turbo ze załancza się od 3000tys
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 14 cze 2015, o 13:57

Jak dla mnie źle ustawiłeś rozrząd i tu trzeba poprawić skoro przed zmianą było ok.. cudów nie ma. Wał ustaw na znak , pompę na kołek 16mm zablokować, zdjąć pokrywę zaworów zblokować wałek płaskownikiem 4mm.. tylko na tych ustawieniach masz pewność ,że rozrząd jest dobrze złożony. Poszukaj w sieci bo jest tego multum, nawet fotoporada gdzieś jak to zrobić i są filmiki na youtube..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości