PILNIE POMOCY

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

PILNIE POMOCY

Postprzez Andrzejsowa » 22 sie 2013, o 17:51

Witam was forumowicze, mam proźbę pomóżcie mi bo nie wiemm co robic juz, posiadam mk3 tdi 1z 90KM silnik gasnie podczas jazdy stary wlasciciel mowil bak brudny jest igła czysty juz było masa syfu, mam tak ze objade 500km i ok a stane pod sklepem na moment zgasze i jak przyjdę chcę odpalic to krece dosc długo dopiero za kilkanastym razem odpali:( po zatankowaniu paliwa tak samo wyjade ze stacji odjezdzam 5KM i gasnie po pewnym czasie odpala wkoncu niemam pojecia co to??? przekazniki sprawdziłem:( prosze jak ktos możę niech pomoże;(
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

PILNIE POMOCY

 

Postprzez hellaflush » 22 sie 2013, o 18:10

Wtedy co nie odpalał pod tym sklepem to świeciła się kontrolka świec żarowych? Symbol takiej sprężynki żółtej. Jeżeli tak to grzeje się przekaźnik od świec żarowych. Druga sprawa, w sumie od tego bym zaczął to kostka stacyjki.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Andrzejsowa » 22 sie 2013, o 19:38

tak podczas gdy prubóje zapalic swiece tak lekko się rzażą ta lampka, a kostka przy stacyjce to co z nią może byc?

[ Dodano: 2013-08-22, 18:43 ]
A jaki byś proponował przekaznik od swiec dać? ten od swiec to ten co ma grubsze takie piny?
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

Postprzez hellaflush » 22 sie 2013, o 22:08

Pierwszy problem masz tutaj, opisany ładnie gdzie co jest:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824

A kostka stacyjki może powodować właśnie przerywanie, czy gaśnięcie silnika podczas jazdy więc warto to zrobić, choć jest trochę roboty ale wszystko jest intuicyjne. Na forum jest sporo info na ten temat. Najlepiej oryginał kupić a jak nie to np Meyle (35zł).
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Mariusz164 » 22 sie 2013, o 22:19

jak się świeci lampka świec to przekaźnik 109 z tego co pamietam tez tak mam poruszam i jest ok. w czasie jazdy jak gaśnie to może być też potencjometr gazu warto podpiąć pod vaga i zobaczyć błędy będzie łatwiej
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 373
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Piaggio » 26 sie 2013, o 16:18

Mariusz164 napisał(a):jak się świeci lampka świec to przekaźnik 109 z tego co pamietam tez tak mam poruszam i jest ok. w czasie jazdy jak gaśnie to może być też potencjometr gazu warto podpiąć pod vaga i zobaczyć błędy będzie łatwiej

Jak się świeci po przekręceniu zapłonu to wszystko jest ok!!!! natomiast jeżeli przekręcisz zapłon i kontrolka od świec nawet nei mignie i auta nie można odpalić to wtedy owszem przekaźnik o oznaczeniu 109 w gniazdzie r3 jest do wymiany,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Mariusz164 » 27 sie 2013, o 22:22

no właśnie u mnie jest czasami tak że po przekręceniu mrugnie i świeci się cały czas i nie mogę odpalić a jak rusze przekaźnik 109 to zgaśnie i jest ok.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 373
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 11 gości