padl mi golf

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

padl mi golf

Postprzez mike30 » 24 lip 2012, o 16:14

Witam mam pytanko szybkie czy moge z pychu na dwójce odpalic goferka bo mi padł rozrusznik (13 tys temu miałem robiony rozrząd)
mike30
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 11:01
Lokalizacja: Piaseczno

padl mi golf

 

Postprzez pietrasiak2 » 24 lip 2012, o 16:26

Spróbuj ale z 3 i to ostrożnie , choć to nie zima ..ale :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez palio » 24 lip 2012, o 18:26

Możesz próbować odpalić auto ale na 3 lub 4 biegu. Wtedy masz największe szanse ujść bez szkody !! Szczególnie jeśli chodzi o diesle !! Nie rób tego na biegu 2.

W książce obsługi wyczytałem, że nie można zapalać na popych powyżej 50m (do 50m).
Chodzi o rozerwanie katalizatora po zapaleniu paliwa zgromadzonego w nim.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mariusz325 » 24 lip 2012, o 20:51

palio45 napisał(a):Możesz próbować odpalić auto ale na 3 lub 4 biegu. Wtedy masz największe szanse ujść bez szkody !! Szczególnie jeśli chodzi o diesle !! Nie rób tego na biegu 2.

W książce obsługi wyczytałem, że nie można zapalać na popych powyżej 50m (do 50m).
Chodzi o rozerwanie katalizatora po zapaleniu paliwa zgromadzonego w nim.



hmmm... ciekawa teoria ,ja moje diesle ciągałem jak nie zagadał w zimie i jakoś nic nie działo sie a dodam że VW ma silniki kolizyjne. ;-)
Wszystko zależy jak leży .. :-P
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 24 lip 2012, o 21:06

mariusz325 napisał(a): ciekawa teoria ,ja moje diesle ciągałem

Bo miałes szczescie. Zawsze jest ryzyko. A jesli coś sie stanie.. ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 25 lip 2012, o 09:20

Jak palisz auto na pych to może przeskoczyć pasek rozrządu,konsekwencje-pokrzywione zawory.dziurawe tłoki,czasem pęknięta głowica... Szczególnie nie powinno odpalać diesla na popych w zimie.

Ku przestrodze:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f7 ... 72246.html

Jest to zdjęcie pokazujące co można zrobić odpalając auto na popych. Pasek podobno nie przeskoczył. Zdjęcie auta - Opel Astra 1,4 16V '94 rok.



EDIT:
Odpalanie na pych wcale nie musi się skończyć źle tym bardzieiej Benzynowego auta jest to minimalna szansa ze cos pojdzie nie tak !!
Jesli masz dobry samochod dobry rozrząd i umiesz odpalić auto na pych to się nic nie stanie !!

W instrukcji golfa 3 pisze że można palić na pych / holowanie!! Byle nie na dłuższym odcinku niż 50m bo ucierpi katalizator.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 25 lip 2012, o 16:49

palio45, A nie dopisali że istnieje ryzyko ? ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 25 lip 2012, o 17:09

slawek5t napisał(a):palio45, A nie dopisali że istnieje ryzyko ? ?



Nic takiego w książce nie napisali przynajmniej ja nie znalazłem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Reiven » 25 lip 2012, o 22:10

Prędzej na 4 przeskoczy pasek niż na 2, jak zapali na 4 to będzie kangur zanim zdążysz wcisnąć sprzęgło!
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 25 lip 2012, o 22:43

No najlepiej na trójce i przy predkosci nie 10 kmh tylko takiej że jakby na tym biegu przy normalnej jeździe miał by np 1300 czy 1500 obr (min). czyli predkosc około 40 kmh i wtedy puszczamy sprzegło.. - takie jest moje zdanie . robiłem tak w zimie i nic sie nie stało .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 26 lip 2012, o 10:06

Wiadomo, że najlepiej na 3 biegu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mike30 » 26 lip 2012, o 16:24

Dzieki za podpowiedzi ja znów na okrętke zrobiłem miałem z 3 go odp a wyszło inaczej :) cofałem z posesji na wsteku no izarzuciłem sprzegło i odpalił od razu więc twierdzie wszystko zależy jak leży :) pozdrawiam
mike30
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 11:01
Lokalizacja: Piaseczno


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron