Moderator: Moderator
 
 jakieś pomysły?
 chyba wole dac te 15 zl i miec czysty zbiorniczek 
 ten olej był na ściankach zbiorniczka i troche na korku.. ale jako tak z wodą nie pływał.. albo nie było go nad wodą ok 1cm czy coś.. więc nie wiem.. spróbuje to dziadostwo odkręcić.. jak na razie troche opornie mi to idzie.. i no i kanału nie mam na dzień dzisiejszy do dyspozycji.. wiec nie wiem jak sobie z tym poradze.. - frozntu rozbierać też mi się nie chce nawet nei wiem ile z tym roboty.. 
 
 
  
  
wcale ze to nie swiadczy o zapowietrzonym układzie. termostat aby sie otworzył wymaga to bardzo długiego wstawiania w pedzel. zapowietrzony układ jest wtedy gdy nadmuch jest ustawiony na gorace powietrze a leci zimne mimo ze silnik jest rozgrzany. układ chłodzenia silnika sie nie zapowietrzy bynajmniej w dizlu. jak masz mozliwosc pozycz od kolesia korek zbiorniczka wyrównawczego plynu chlodzacego.panda86 napisał(a):po wymianie na nowy, auto się nagrzewa - temp. miedzy 90-100 stopni i tak trzyma, wąż idący od termostatu do chłodnicy zimny.. - niby układ zapowietrzony, więc auto zostało zagrzane, ochłonęło, zagrzane po raz 2 i tak powoli niby, jakby sie odpowietrzył.. ale niestety.. przejechałem znowu kawałek, otwieram maskę, sprawdzam a ten wąż znów zimny
SotoM napisał(a): termostat aby sie otworzył wymaga to bardzo długiego wstawiania w pedzel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości