Olej (PILNE)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Olej (PILNE)

Postprzez Dj Devilek » 15 lut 2014, o 14:44

Witam, mam problem mianowicie zaczął mi brać olej :( olej był wymieniany na czas co 10 tys , zalewałem go Magnatekiem 15w40 nigdy nie było żadnych problemów z olejem zawsze od wymiany do wymiany bylo ok , dziś patrzę a tam prawie suchooo :shock: na oleju zrobione jest 5 tys . Panowie co jest grane ?? Pomocy , dodam jeszcze ze ogolnych wycieków z pod silnika nie widać ,
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Olej (PILNE)

 

Postprzez palio » 15 lut 2014, o 14:47

Może turbo puszcza olej. Auto nie kopci?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dj Devilek » 15 lut 2014, o 14:55

na czarno nie, wczoraj jak wiało to przed maska po odpaleniu się zrobił normalnie siwo przez chwilę
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez palio » 15 lut 2014, o 15:14

Może pierścienie się skończyły. Zrób pomiar kompresji.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BieWas » 15 lut 2014, o 20:56

Moze to byc spowodowane uszczelniaczami na zawodach zaczął bym od tego po sprawdzeniu turbiny. Bez paniki bez problemów w życiu było by zbyt nudno 8-) Pozdrawiam opisuj dalsze zabiegi.
BieWas
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2 lut 2013, o 15:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Reiven » 16 lut 2014, o 11:31

Opcje mogą być trzy. Uszczelnienie turbiny, pierścienie, uszczelniacze zaworów.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez arthorius » 16 lut 2014, o 14:12

Po remoncie zmień na 10w40 półsyntetyk.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez hellaflush » 11 mar 2014, o 12:44

Tak z ciekawości zapytam może ktoś będzie wiedział. Zwykle kupuje Motula 4000 Motion.

Zawsze spełnial normy:
VW 505.00/VW 501.01
Mercedes Benz page 229.1


W tym roku też kupiłem bo niedługo wymieniam no i widzę, że jest inna etykietka a specyfikacja jest tylko do Merca:

Dopuszczenia producentów : MB-Approval 229.1


Czemu ten olej nie ma już aprobaty VW? :P Tak czy siak zaleje bo nie będę przecież kupował nowego oleju :lol:

Nowe opakowanie: https://www.motul.com/pl/pl/products/oi ... tion-15w40

Stare: http://top-oil.pl/motul/14-m.html

Olej kupowany w sklepie w moim mieście także nie ma lipy jak na allegro.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez ukaszek92 » 19 mar 2014, o 12:31

Jak kolega Reiven napisał od tego bym zaczął.
W trakcie produkcji.
ukaszek92
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 9 sty 2014, o 10:34
Lokalizacja: Kraków okolice


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 11 gości