OGROMNY PROBLEM !!! prosz eo POMOC !

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

OGROMNY PROBLEM !!! prosz eo POMOC !

Postprzez niedziolek » 13 lip 2012, o 11:46

Witam!

Ostatnio mam problem z moim golfem, a dokladnie 2 problemy zwizane z jedna tematyka.

1. Gdy jade nieraz mam taqk, ze gdy dodaje gazu mam jakby dziwna dziure, slysze tak jak by bieg byl wybity i zaraz wraca do normy czyli podskakuje mi do wielu obrotow i jak miedyz czasie trzymam clay czas pedal gazu to po sekundzie wraca do normy i turbina ciagnie go dlaej ale jest tak jak by slizg ... czy to moze byc od sprzegla lub pompy wtryskowej ????

2. auto jest jak by duszone rozpedzam auto i od pierwszego momentu auto sie dlawi tak jak by mu zatykano pobor paliwa na sekunde jedzie dlaej znow i rozpedza sie dalej dziwne myslalem, ze to filtr paliwa ale przeczyscilem (na pelnym baku tez tak siedzieje) bo myslalem, ze to moze jakies smieci w baku ale nie wiem, prosz eo jakas rade moze to w tym przypadku pompa wtryskowa podaje mi przerywana dawke paliwa i dlatego go tak dławi ??? ... bardzo prosze o podpowiedz bo za miesiac znow jade do gdanska (bylem tydzien temu i zaczelo go dlawic a 1 problem pojawil sie juz w krakowie)

pozdrawiam !!!
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków

OGROMNY PROBLEM !!! prosz eo POMOC !

 

Postprzez innotic » 13 lip 2012, o 18:45

Pierwszy objaw jak przy wykończonym sprzęgle - siła docisku jest za mała i silnik rozpędza auto stopniowo, bo sprzęgło nie potrafi przenieść całego momentu obrotowego na koła.
innotic
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 18:45
Lokalizacja: Nakło Śląskie

Postprzez palio » 13 lip 2012, o 19:50

Kolego powoli sprzęgło Ci się kończy. Mam taki sam objaw.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 13 lip 2012, o 22:40

Możliwe że sprzegło :/
A co do filtra to go sie koniecznie wymienia a nie czyści czy co tam..

Na jakim biegu i obrotach ci tak się ślizga ? ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Paweu » 13 lip 2012, o 22:56

niedziolek, zrób test.

Zaciągnij ręczny , odpal samochód , wciśnij sprzęgło , wrzuć 5 bieg i powoli puszczaj sprzęgło.. Jeśli auto silnik nie zacznie się dławić tylko będzie trzymał dalej obroty , sprzęgło do wymiany.

Ale i bez tego wiadomo że to sprzęgło. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez SotoM » 14 lip 2012, o 00:33

sprzegło sprzegłem to fakt ale - Ad.2 to Logi panie Logi... bo tak naczytasz sie tu ludzkich wypocin...narobisz sie ,kasy nawydajesz, nawymieniasz sie dobrych czesci na nowe..a po co to... moze przepływka moze pompa...Vag z kumatym diagnosta prawde ci powie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez niedziolek » 15 lip 2012, o 11:30

slawek5t, nie czyscielem tylko wymienilem na nowy bosha wiadomo, ze czyszczenie filtru, mija sie z celem.

a co do biegu to praktycznie na kazdym mi sie tak slizga. ale jezli o to chodiz to wlasnie doszedlem do tego juz i dzieki wam, ze racja to jest sprzeglo trzeba wymienic a jezeli chodzi o duszenie to zastanawiam sie nad sprawnoscia przeplywki.

[ Dodano: 2012-07-15, 10:32 ]
SotoM, no racja tylko jedyny minus ze musze znalesc kumatego diagnostyka :D hehe dziekuje wsyztkim za pomoc :) sprzeglo wymienie a co do dlawnienia to nie wiem wymienie przplywke od kolegi na dzialajaca i zobaczymy :)

[ Dodano: 2012-07-18, 10:22 ]
bardzo dziekuje wsyztkim za pomoc postanowilem wymienic sprzeglo i generlanie podzialalo to na jeden i drugi objaw, przynajmniej na razie szarpania nie ma i slizganie rowniez. sprzeglo mialem starte co najmniej 3/4 mm wiec musialo byc dosyc stare. pozdrawiam !
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 7 gości