Odpala, 2 sekundy i gaśnie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Odpala, 2 sekundy i gaśnie

Postprzez Car_ek » 27 kwi 2012, o 23:07

Witam, sytuacja zdarzała się jakieś 3 razy, mianowicie po zgaszeniu samochodu przestawał odpalać (odpalał na 2 sekundy i gasł), trzeba było poczekać jakies 24h, aż cały samochód ostygnie i wtedy ruszał. Niestety tym razem nie chce odpalić, stad moje pytanie - co to może byc ? Myślałem, ze to aparat zapłonowy - kupiłem nowy, wymieniłem i nic. Z góry dziękuje za odpowiedz.
Car_ek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 22:56
Lokalizacja: WARSZAWA

Odpala, 2 sekundy i gaśnie

 

Postprzez slawek5t » 28 kwi 2012, o 02:08

Sprawdź przekaźnik od grzania świec.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez k0la » 28 kwi 2012, o 09:53

Jaki silnik ?
Kręci ale nie łapie , czy wogóle nie kreci czy jak ? Opisz to troche dokładniej.
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez pietrasiak2 » 28 kwi 2012, o 12:13

Sprawdzałeś smok w zbiorniku i korek wlewu paliwa? Miałem tak w fordzie eskorcie nie działało odpowietrzenie zbiornika i robiło się podciśnienie sprawdź po jeździe zgaś auto i otwórz zbiornik czy nie będzie dużego syknięcia . I proponował bym założyć zawór kierunkowy by nie cofało paliwo do zbiornika . Koszt ok 12 PLN , A na ciepłym silniku to i bez świec powinien odpalić. ;-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

odp

Postprzez Car_ek » 28 kwi 2012, o 17:17

Silnik 1.8, 95r
Samochód wchodzi na obroty i po 2 sekundach od razu gaśnie, odpala i gaśnie i tak ciągle..
Sprawdzałem smok w zbiorniku i korek wlewu paliwa - wszystko ok.
A może to immobilaiser? Tylko jak to sprawdzić?
+ nie wiem czy to ważne wyświetlacz kilometrów nie działa
Car_ek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 22:56
Lokalizacja: WARSZAWA

Postprzez pietrasiak2 » 28 kwi 2012, o 17:50

W końcu jaki masz motor 1.8 i symbol czy 1.9 ? Kluczyka nie wymieniałeś? Faktycznie jest taki efekt jakby immo zadziałał
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez slawek5t » 28 kwi 2012, o 18:28

Podaj dokładną nazwe silnika i sprawdź wszystkie bezpieczniki - to tak na SAM początek ..
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez k0la » 28 kwi 2012, o 20:56

E no chłopie, jak Ty piszesz o benzyniaku to po 1 nie ten dział, po 2 zmien w danych w profilu jaki masz silnik, po 3 daj oznaczenie silnika i dopiero mozemy zacząć gadać bo my nie jesteśmy z archiwum x i nie rozkminimy Cie w jednym odcinku, jak juz pisałes o tym aparacie zapłonowym to juz mi sie to nie podobało ale przemilczałem to.
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

odp

Postprzez Car_ek » 28 kwi 2012, o 23:54

pietrasiak2 napisał(a):W końcu jaki masz motor 1.8 i symbol czy 1.9 ? Kluczyka nie wymieniałeś? Faktycznie jest taki efekt jakby immo zadziałał


1.8 jednopunktowy wtrysk
Kluczyka nie wymieniałem.
+ sprawdziłem też ten drugi kluczyk do immobilaisera- ale to samo.
Ale które bezpieczniki sprawdzić?
Car_ek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 22:56
Lokalizacja: WARSZAWA

Postprzez pietrasiak2 » 29 kwi 2012, o 08:35

Ok. A masz immo? Może alarm sprawia kłopot. Jeżeli możesz i masz dojście to proponował bym sprawdzić go VAG - iem , Ewentualnie ominąć immo
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości