Nierówna praca na 2 biegu.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Nierówna praca na 2 biegu.

Postprzez Croocer » 21 lip 2014, o 22:12

Witam. :-) Kupiłem niedawno poczciwego Golfine z silnikiem Diesla. Problem jest taki ,że samochód dostaje padaki na drugim biegu. Inne biegi chodzą normalnie .Czasami nie szarpie ale to chyba zależy od kaprysu silnika. :lol: Podobno chodzi o obroty na pierwszym biegu jakie mam gdy wrzucam dwójkę . Zmieniam bieg przy ponad 2,1 tys. obrotów . Powinienem zmieniać biegi na wyższych obrotach czy jest to wina samochodu?
Croocer
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 lip 2014, o 22:01
Lokalizacja: Szydłowiec

Nierówna praca na 2 biegu.

 

Postprzez palio » 22 lip 2014, o 20:08

Napisz chociaż jaki to diesel (oznaczenie silnika) bo jest ich kilka i ciężko cokolwiek powiedzieć.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Croocer » 22 lip 2014, o 20:48

028 103 373 N :-)
Croocer
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 lip 2014, o 22:01
Lokalizacja: Szydłowiec

Postprzez palio » 22 lip 2014, o 20:52

Croocer napisał(a):028 103 373 N :-)


Co to za numer :?: Bo na pewno nie oznaczenie silnika.
Chodziło mi raczej o: 1Y, AAZ, 1Z, AFN.

Może prościej będzie jak napiszesz ile to ma koni lub kW.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Croocer » 22 lip 2014, o 21:13

Numery wziąłem z bloku silnika. 90 koni Turbo Diesel.
Croocer
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 lip 2014, o 22:01
Lokalizacja: Szydłowiec

Postprzez EmcioDj » 31 lip 2014, o 11:23

Dołączam się do pytania bo u mnie jest też coś podobnego, ale na każdym biegu, jak np zmienię przy 2tys. 2,2tys obr. To dostaje padaczki myślałem,że to poducha pod skrzynią ale jednak nie to. Obstawiam,że coś może być z przewodami do świec jakieś przebicie , albo co gorsza wtryski :/
Avatar użytkownika
EmcioDj
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 14:16
Lokalizacja: Mazowsze/Zakroczym

Postprzez krzyś » 31 lip 2014, o 12:39

EmcioDj odłącz kostkę na skrzyni od impulsatora i się przejedź jeśli przestanie szarpać winny nastawnik.. choć bardziej objawy pasują do wtrysku sterującego(ten z kabelkiem) dobrze oglądnij ten kabelek czy gdzieś nie jest przerwany, możesz także zmierzyć oporność cewki wtrysku 90-120Ohm w tym przedziale ma się mieścić.. ponad to można by podłączyć vaga i odczytać błędy jeśli są..

[ Dodano: 2014-07-31, 12:40 ]
i przewody od świec żarowych nie mają nic do rzeczy ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości