Niejednolita temperatura w TD

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Niejednolita temperatura w TD

Postprzez GrzesiekBRK » 7 lut 2012, o 17:16

Witam. Problem mój zaczął się w weekend w piątek podróżując samochodem po mieście nie mogłem rozgrzać go to temp 75 'C wzbudziło to moje zaniepokojenie lecz w sobotę problem minął śmiało była temperatura 90 'C , lecz w niedzielę problem się powtórzył tylko w odwrotną stronę temperatura na krótkiej trasie podskoczyła do prawie 105-110 'C i było brak ciepłego powietrza z nawiewów. Czy może być walnięty termostat czy cała pompa wody :?: Bo na pewno coś te dwie części boli. Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam :)
GrzesiekBRK
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łosice

Niejednolita temperatura w TD

 

Postprzez krysek0309 » 7 lut 2012, o 17:57

a wymieniałeś pompe przy rozrzadzie? wydaje mi sie że to nie termostat bo ja mam walniety ale mi leci ciepłe powietrze z nawiewów. Mozesz wymienic termostat bo to jest niewielki koszt a potem jak sie nic nie poprawi to myśleć nad pompą
Avatar użytkownika
krysek0309
Badacz tematu
 
Posty: 171
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 17:20
Lokalizacja: KNS (Koło Nowego Sącza)

Postprzez GrzesiekBRK » 7 lut 2012, o 18:35

Pompa wody jest oddzielnie i jest napędzana razem z nią pompa od wspomagania :)
GrzesiekBRK
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łosice

Postprzez Marian0753 » 7 lut 2012, o 21:38

Nie pompa od wspomagania tylko alternator, pompa wody ew sprężarka klimatyzacji. A co do temp to u mnie jak zagrzeje się do 90 to nie ma opcji żeby podczas jazdy czy postoju spadła nawet w te największe mrozy.
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez GrzesiekBRK » 8 lut 2012, o 17:35

U mnie układ jest taki . Alternator i sprężarka od klimy są napędzane paskiem wieloklinowym za to pompa od wspomagania i od wody jest na oddzielnym pasku identycznie tak jak na tym zdjęciu :

Obrazek
GrzesiekBRK
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łosice

Postprzez MTi » 8 lut 2012, o 18:49

w td masz pompe wody na .. rozrządzie .
moj miewal podobne problemy.. jechalem temp 90. wjechalem do jakiejs wsi spadla ponizej 70... a pozniej znow 9o ;d
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez slawek5t » 9 lut 2012, o 17:28

Ja mam u siebie podobnie jak na tym zdjeciu.
Tdi ma pompe wody na pasku od wspomagania prawda ?

GrzesiekBRK, masz wlany płyn na conajmniej -30 stopni ?
Nie przymarzło coś czasem ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez GrzesiekBRK » 9 lut 2012, o 18:55

Płyn nowy zmieniany przed zimą. W sobotę będę rozbierał termostat i zobaczymy co go boli. Może nowy termostat i oring pod nim wszystko załatwi.
GrzesiekBRK
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łosice


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości