nie odpala na ciepłym silniku

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

nie odpala na ciepłym silniku

Postprzez wt » 15 gru 2014, o 22:26

koledzy może coś takiego ktoś miał w swoim golfie td , jak jest zimny to pali od pierwszego a po nagrzaniu do swojej temperatury to trzeba mocno krecic długo aby załapał ,postoi ostgnie i pali normalnie co otym myslicie ,nadmieniam że wymieniłem czujnik temperatury i to samo robi ,pomocy,
Ostatnio edytowano 15 gru 2014, o 22:50 przez wt, łącznie edytowano 1 raz
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

nie odpala na ciepłym silniku

 

Postprzez johnypepelos » 15 gru 2014, o 22:37

ja bym rozrząd sprawdził...
johnypepelos
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 15:07
Lokalizacja: POLKOWICE
Rocznik: 1996
Silnik: AHU
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mariusz9270 » 15 gru 2014, o 23:03

jak niechce zapalic jak jest cieply to odlacz wtyczke z czujnik temp i zobacz czy zapali
mariusz9270
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 17:08
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez wt » 16 gru 2014, o 00:35

mariusz9270 napisał(a):jak niechce zapalic jak jest cieply to odlacz wtyczke z czujnik temp i zobacz czy zapali
tak robiłem i bez rezultatu ,bez zmiany w paleniu.
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez krzyś » 16 gru 2014, o 09:18

Najprawdopodobniej tłokorodzielacz ma już dość.. Spróbuj schłodzić sekcję na zagrzanym motorze jak odpali lepiej to czeka cię wymiana Pumpy
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez wt » 16 gru 2014, o 10:41

krzyś napisał(a):Najprawdopodobniej tłokorodzielacz ma już dość.. Spróbuj schłodzić sekcję na zagrzanym motorze jak odpali lepiej to czeka cię wymiana Pumpy
a czy tego nie można jakosc regenerowac tylko mus wymienic całą pompe .
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez mariusz9270 » 16 gru 2014, o 20:29

regeneracja 600zl a uzywke dorwiesz za nawet 200 w dobrym stanie, sprawdz jeszcze rozrzad czy znaki sie zgrywaja
mariusz9270
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 17:08
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez wt » 26 gru 2014, o 21:45

co wy koledzy myslicie z tym moim fantem co do palania , jakiś mądry pomys .

[ Dodano: 2014-12-26, 20:49 ]
znaki na kołach rozrzodu sprawdzane jest ok.
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez daniel9415 » 10 sty 2015, o 00:46

Nie wiem czy nie będzie tego co u Mnie kiedyś.. U Mnie problem tkwił w przekaźniku 109, Jak był zimny to podgrzewal świece, potem przekaźnik cyknął i palił, jak juz auto było ciepłe to z niewiadomych Mi przyczyn przekaźnik juz nie wydawał oznak, musiałem uderzyć w plastyki pod kierownicą i pomagało. Polutowałem na nowo styki i jest git. DrobnosDrobnostka ale warto mieć na uwadze :)
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

Postprzez wt » 15 sty 2015, o 11:51

OK sprawdzę ;-)
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości

cron