NIE CHCE ODPALIĆ POMOCY!!!!!!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

NIE CHCE ODPALIĆ POMOCY!!!!!!

Postprzez emillo2502 » 13 gru 2012, o 10:06

Witam.Mam problem z odpaleniem.Wczoraj wymieniłem 3 świece.Czwartej nie mogłem bo trzeba pompę wyciągać bo nie ma dojścia.Odpalił ale chodził tak jakby nie na wszystkie cylindry.Ledwo co wyjechałem z garażu.Rano wstałem o godz.7 i próbowałem odpalić ale bez skutku :/ Możliwe że przestawił się zapłon??Chyba ratuje mnie tylko mechanik...
emillo2502
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 09:59
Lokalizacja: Chełm

NIE CHCE ODPALIĆ POMOCY!!!!!!

 

Re: NIE CHCE ODPALIĆ POMOCY!!!!!!

Postprzez kostek678 » 13 gru 2012, o 13:01

emillo2502 napisał(a):Witam.Mam problem z odpaleniem.Wczoraj wymieniłem 3 świece.Czwartej nie mogłem bo trzeba pompę wyciągać bo nie ma dojścia.Odpalił ale chodził tak jakby nie na wszystkie cylindry.Ledwo co wyjechałem z garażu.Rano wstałem o godz.7 i próbowałem odpalić ale bez skutku :/ Możliwe że przestawił się zapłon??Chyba ratuje mnie tylko mechanik...


Nie możliwe ze się przestawił musiał byś pompą ruszyć ... zresztą td to wk**iający silnik ja już na przykład mam dość ...

oddaj go Do mechanika niech robi na własną odpowiedzialność ja już też wole wybulić za takie coś niż samemu robić bo nerwów szkoda to nie tdi ...
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez emillo2502 » 13 gru 2012, o 13:05

No żebyś wiedział że nerwów szkoda :/ próbowałem na kilka sposobów ale bez skutku :/
emillo2502
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 09:59
Lokalizacja: Chełm

Postprzez garas1 » 13 gru 2012, o 13:26

emillo2502 a sprawdzałeś nowe świece czy działają przed montażem ??
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez witboy » 13 gru 2012, o 13:56

dokladnie moga byc nowe swiece do chrzanu, sory ale w td czy d ,
- dobra swieca
- dobry aku
- nowy filtr paliwa a conajmniej zlana woda z filtra
- dobrze ustawiony kat
- swierzy filtr powietrza

i sory ale niema bata zeby nie odpalil tu niema jakiejs elektroniki musi palic, chyba ze aku trup rozrusznik trup i swiece nie grzeja to sie mozna zes... a nie odpali

td to bardzo specyficzny silnik jedna swieczka nawet w lato uwalona i mozna krecic jak glupi a nie odpali
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez emillo2502 » 13 gru 2012, o 14:01

Nowych świec nie sprawdzałem ale jak są teraz wsadzone te 3 nowe to mogę sprawdzić na krótko.A rozrusznik kręci tylko jak sprawdzić czy kręci tak jak powinien??Aku jest nowy.
''a conajmniej zlana woda z filtra '' czyli o co chodzi??Jak kąt się przestawił to nie ustawie tak jak ma być bo nie jestem mechanikiem :/ mój silnik to D a nie TD czy TDI.

[ Dodano: 2012-12-13, 13:43 ]
Sprawdziłem świece.Wszystkie iskrzą.Prąd do nich dochodzi bo sprawdzałem żarówką na krótko.
emillo2502
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 09:59
Lokalizacja: Chełm

Postprzez kostek678 » 13 gru 2012, o 15:17

jeśli świece działają , weź miernik i drugiego kolegę jeden niech przekręci stacyjkę żeby grzał świece a drugi niech sprawdzi czy napięcie dochodzi na świece nawet żarówką może być ...jeśli chodzą a nie pali zdejmij filtr powietrza i próbuj , może być ze kat zawalony i też będzie mu ciężko odpalić ,jak dalej nic zobacz czy paliwo dochodzi , poluzuj 17stką śrubę na jednym wtrysku i zobacz czy podaje ...ja w Mietku miałem tak ze ktoś założył przed filtrem paliwa zawór zwrotny i paproch wleciał to za chiny nie mogłem odpalić ciągałem odpowietrzałem go i nic .. lałem do pełna a okazało się ze ta pierdołka była przyczyną.. po nitce do kłębka :-D

[ Dodano: 2012-12-13, 14:19 ]
nawet z przestawionym kątem odpalił by ... wiec kąt można wykluczyć.. no chyba ze jest za mocno .. ogólnie im bliżej pompa silnika tym lepiej zapali ,,, tak na oko ustawiając ale na oko to wiadomo
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez emillo2502 » 13 gru 2012, o 17:17

Autko stoi już u mechanika.Dam znać co i jak ;)

[ Dodano: 2012-12-13, 20:35 ]
Dzwonił mechanik i powiedział że śruba się poluzowała na jednym kole na samym dole.Rozrząd przeskoczył i przestawił się zapłon.Jeden zawór do tego cieknie.Ma też wymienić pasek.Ile mogę zapłacić za to wszystko???
emillo2502
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 09:59
Lokalizacja: Chełm

Postprzez DZOLO » 13 gru 2012, o 21:59

emillo2502 napisał(a):śruba się poluzowała na jednym kole na samym dole


Dziwny zbieg okoliczności ale jeśli już się tak stało to małe kółko rozrządu do zmiany + śruba koszt ok 100-120zł do tego pasek z rolką ok 150zł.
Kolejny problem to czoło wału w jakim jest stanie bo jeśli został ścięty klin to lipton. Zrobienie czoła wału ewentualnie wymiana na wał TDI bo przy naprawianie czoła to może być różnie , wytrzyma rok albo dłużej i może być to samo lub wytrzyma dłużej ale z tym to jak 6 w totka. Koszta różne , sam podobny temat przerabiałem lecz zdecydowałem się na wał TDI najlepsza opcja.

emillo2502 napisał(a):Jeden zawór do tego cieknie


Chyba rentgena ma w oczach lub zwalił już czapkę :zdziwko:
Wypadało by pomierzyć sprężanie ale bankowo było bliskie spotkanie 3 stopnia

emillo2502 napisał(a):Ile mogę zapłacić za to wszystko???


kółko, śruba , pasek, napinacz ok. 270
naprawa wału :?: jakieś 200zł lub zmiana wału na TDI -150-200
reszta kosztów zależna od stanu uszkodzenia zaworów więc ciężko jest mi cokolwiek określić
[scroll]Mój Golfik - powolna odbudowa[/scroll]

Uwaga! Warning! Achtung! Wnimanie!

Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św. Piotrowi.
DZOLO
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 21:41
Lokalizacja: z nad morza

Postprzez emillo2502 » 13 gru 2012, o 22:15

no jeśli chodzi o to koło to robiło ósemkę już od jakiegoś czasu.klina nie ścięło.a nie chodzi o zawór tylko o wtrysk ;p sorki źle napisałem.
emillo2502
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 09:59
Lokalizacja: Chełm

Postprzez DZOLO » 13 gru 2012, o 22:25

emillo2502 napisał(a): jeśli chodzi o to koło to robiło ósemkę już od jakiegoś czasu.klina nie ścięło


Właśnie już ścięło
[scroll]Mój Golfik - powolna odbudowa[/scroll]

Uwaga! Warning! Achtung! Wnimanie!

Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św. Piotrowi.
DZOLO
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 21:41
Lokalizacja: z nad morza

Postprzez emillo2502 » 13 gru 2012, o 22:28

no mechanik nie mówił że ścięło tylko że śruba się poluzowała.

[ Dodano: 2012-12-14, 09:52 ]
ale pech...dzisiaj byłem u tego mechanika i ścięło jednak :/ ma kupić kolo pasek itp. zrobić frezy.400 zł mam zabulić.

[ Dodano: 2012-12-14, 19:58 ]
witam.znowu kolejne problemy powstały.brak kompresji na 3 cylindrach.mechanik cos mowil o planowaniu glowicy.jutro ma ja wyciągnąć.moze tez byc cos nie tak z zaworami :/

[ Dodano: 2012-12-18, 19:56 ]
Witam.wydmuchało uszczelkę.planowania głowicy nie robiłem bo jest ok.za wszystko z tym rozrządem itp zapłaciłem 850 zł.
emillo2502
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 09:59
Lokalizacja: Chełm

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości