Napinacz paska micro

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Napinacz paska micro

Postprzez hellaflush » 12 cze 2013, o 18:39

Kto ma w swoim 1z albo afn napinacz paska micro/alternatora firmy INA lub Ruville i nie ma z nim problemów? Gdzieś wyczytałem, że przez swój większy wymiar ocierają o przewód od N108. Jak to wygląda w praktyce? I czy mogę zamontować nowy napinacz na stare śruby?


Wygląda on tak:
Obrazek
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Napinacz paska micro

 

Postprzez krzyś » 12 cze 2013, o 19:32

miałęm okazje ostatnio wymieniac pasek z tym badziewiem i ramie całkiem w innym miejscu pracuje co np w moim z oryginalnym napinaczem. ledwo wchodzi pasek 1053 a ja zaś na oryginalnym mam 1043 i nie mam problemu z zalozeniem tego krótszego wiec cos nie chalo z tym albo mi sie trafil do roboty jakis wynalazek. pozdrawiam
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 12 cze 2013, o 19:54

Czyli sugerujesz żeby wymienić go na ten węższy?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez krzyś » 12 cze 2013, o 20:10

ja bym zakładał węższy. tylko pewnie róznica w cenie jest.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 13 cze 2013, o 20:06

Panie i Panowie! Mam dylemat. Czekam na ten węższy napinacz. Przyjrzałem się dzisiaj dokładnie to pręt nie podskakuje zbyt mocno podczas pracy silnika, bardziej wygląda na to, że rolka lata na boki... On drga dopiero tam przy samej rolce. Jak to dokładniej sprawdzić? Naciskając na pasek rolka się rusza a ramię ani drgnie. Wychodzi na to, że napinacz jest ok ale tylko rolka z paskiem do wymiany?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez krzyś » 13 cze 2013, o 20:47

zdejmij pasek złap za rolke zakrec zobacz czy nie huczy i zobacz czy pret nie ma luzów. pomaga założenie sprzegiełka na alternator.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez amator » 5 lip 2013, o 07:11

Strasznie mi grzechocze ten napinacz. . Dostał luzów czy poprostu tak ma ?
amator
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 00:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez KAMNILEK » 5 lip 2013, o 21:40

panowie... jeśli nasze golfy mają klime to na alternatorze mamy roleczkę z tzw sprzęgłem.... w 80% przypadków to pada a nie napinacz!!!! Jeśli nie ma klimy to inna bajka.....
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez amator » 6 lip 2013, o 00:48

Nie mam klimy, ale jest teoria jakieś wyrobionej tulei podstawy
amator
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 00:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez KAMNILEK » 6 lip 2013, o 11:30

tak to jest bardzo dobra teoria. zdejmij napinacz i wyciągnij ten pret z obudowy. jak ma duże wyżłobienia to masz odpowiedz.
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości