N75 czytalem posty ale nie ma ceny i numeru- pomocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 11 lip 2008, o 18:36

Zico63 napisał(a):Jednak 29!

oczywiście - to wynika z rysunku ... wystarczy przyglądnąc się rurkom podciśnieniowym :-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

dzieki ze tak licznie odpisaliscie

Postprzez Sebastian_golf » 12 lip 2008, o 00:40

Jednak moj problem zostal czesciowo rozwiazany dzieki leopardowi, ktory podal numery o ktore prosilem. Natomias jezeli kolega ze szczecina upiera sie ze jest to kierownica spalin to jak dokonac jej naprawy?

Naprawialem juz samochody roznego typu jednak nie turbine. Jezeli ma ktos instrukcje zdjecia lub krok po kroku mogl by przyblizyc mi ta czynnosc to bede wdzieczny. Pozdrawiam.

Seba
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez leopard » 12 lip 2008, o 01:36

tak to wygląda w zarysie ...

Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

a

Postprzez Sebastian_golf » 15 lip 2008, o 19:06

wiesz moze jak ja wyciagnac i wyczyscic ta kierownice spalin i czym najlepiej to zrobic, bo jak rozumiem to pewnie jakis nagar jest.

Pozdro
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez arh » 1 sie 2008, o 15:12

pod ponizszym linkiem masz fotoporade co prawda po ang. ale wszystko ladnie pokazane



fotoporada


powodzenia
arh
arh
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sebastian_golf » 18 sie 2008, o 13:58

Dzieki stary. Caly czas jednak sen spowiek spedza mi ten czujnik n75.... jak wlacze silnik to turbo kreci sie i slysze je w pelnych obrotach... jade 100 i je odcina zupelnie....
Wkurza mnie to coraz bardziej,
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez leopard » 19 sie 2008, o 11:17

zrób logi VAGcomem z kanał 011 - przy pełnym obciążeniu (pedał gazu w podłodze)w zakresie obrotów 2000/4000 (lub do odcięcia) na 4tym biegu ... z logów wyjdzie czy przeładowuje czy nie ładuje ... N75 zostaw w spokoju - u ciebie jest duży elektrozawór - rzadko pada ... logi upenią nas co do przyczyny notlaufów
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości