Moderator: Moderator
] albo mowa tez była ze " Febi " niby sa dobre. ja trafiłem na jakies torpany. nie myslalem przy kupnie ze może być jakaś różnica.. guma to guma..
a i co jeszcze powiedzieć mogę ;d Wymiana 2 pod silnikiem to kwestia naprawdę kilku minut. problemy zaczynają sie z poduszka pod skrzynia biegów która jest ponoc olejowa? bo przy zmiania poduszki pod skrzynia.. męczyłem sie dzień az w końcu ktos mi pokazał jak to zrobic [ zdemontować wybierak od biegów i tą metalową cześć która go trzyma 2-3 sruby 13
] i wtedy poszlo jak z .... ; ) bendi86 napisał(a):Sprawdziłem naciskając alternator, rzeczywiście silnik ma luzy i to dość spore, która to może być? Można podać jakieś linki na allegro całego kompletu który będzie mi pasował ? Tam są chyba trzy poduchy prawda ? rok '92 silnik 1.9 td AAZ. Z góry dziękuję.
MTi napisał(a):skoro alternator to wg mnie wlasnie ... po skrzynią.. spróbuj za nia złapać i pociągnąć do góry ^ xd u mnie sie normalnie dało podnosić ; D
bendi86 napisał(a):Dziękuję za pomoc. Poduchę oczywiście wymieniłem, pomógł oczywiście kliknąłem. Tak jak mówił MTi musiałem zdemontować wybierak ponieważ za żadne skarby nie chciała wyjść nie inaczej jak otworem po wybieraku...przy czym dostał on smaru i chodzi jak nowy. Poducha która tam siedziała była oryginalna i miała oberwaną gumę od góry przy tym metalowym łożu, smaru już tam nie było. Kilka słów po jeździe próbnej- chyba żałuję że kupiłem topran niby niemiecka ale troszkę pomrukuje delikatnie, może się wyrobi ułoży ale pewnie nie.
bendi86 napisał(a):chyba żałuję że kupiłem topran niby niemiecka ale troszkę pomrukuje delikatnie, może się wyrobi ułoży ale pewnie nie.
oryginał wytelepał się po ok. 298 tyś, miał 20 lat:-oUżytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości