Mechanikom opadają ręce

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 29 wrz 2008, o 23:21

kolego to moze tak nie szukać przyczyn w motorze a w sprzęgle lub skrzyni biegów....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez davinci77 » 30 wrz 2008, o 18:16

nie jestem mechanikiem,więc ciężko mi się sprzeczać,ale nie wydaje mi się żeby to była skrzynia, bo tak samo klekocze jak stoi w miejscu,a to że klekot jest bardziej słyszalny jak wciskam sprzęgło związane jest najprawdopodobniej z tym,że praca silnika cichnie!
Byłem dzisiaj u kolejnego mechanika,powiedział że poduszki są w dobrym stanie i wyeliminował je jako przyczynę klekotu,swojej niestety nie podał- załamka!!!! :-(
davinci77
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 16:55
Lokalizacja: z Kątowni

Postprzez SotoM » 30 wrz 2008, o 19:31

no to moze cos jest z tarcza sprzęgła. moze sie rozsypały sprężynki w tarczy -tzw tłumiki drgań. sprzęgło bedzie dobrze barał itd ale beda spreżynki hałasowac. beda dzwoniły stukały itp..
a co do silnika - sprawdzany był kąt poczatku wtrysku czujnikeiem zegarowym??bo moze być tak- jesli przyspieszony bedzie wtrysk to silnik bedzie pracował głośniej a jak za dużo,to nawet będzie tak metalicznie stukał ale silnk bedzie wtedy elegancko odpalał...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez haqur » 2 paź 2008, o 20:11

Witam davinci77. Zainteresował mnie twój temat i czytając zastanawiam się jaki kolor mają twoje spaliny z rury wydechowej?? a tak w ogóle to w której części puka w silniku? Czy możesz napisać co stwierdzili mechanicy czy stuki słychać w głowicy czy bardziej w bloku silnika? PZDR
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez davinci77 » 2 paź 2008, o 21:21

A czy to może być związane z tym ,że przeskoczył zapłon,bo podobno to częste w volkswagenach?
davinci77
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 16:55
Lokalizacja: z Kątowni

Postprzez Reiven » 3 paź 2008, o 11:46

Zapłon to może w benzynie przeskoczyć. A jeśli faktycznie by się pompa przestawiła to raz silnikiem by rzucało dwa kiepsko by odpalał trzy kopcił by i na pewno by nie jeździł!
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez haqur » 3 paź 2008, o 12:38

jeżeli chodzi o przeskoczenie paska o 1-2 ząbków to będzie nie równa praca silnika, kopciuch. jeżeli ustawienie paska z przestawieniem o pół ząbka + czy - to jest metaliczna praca silnika, silnik wkręca się na obroty. Sprawdź u siebie czy dolne koło na wale korbowym się nie przesuwa tzn może być tak że klin na kole się ścina bądź rowek na czopie wału korbowego się powiększył!
Ja tak u siebie miałem.
Powiem jeszcze że klejenie śruby i wkręcenie jej na chama nie pomaga. Możesz tylko napawać czop wału i kupić nowe koło!!!
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości