No ale jak juz jest temat to można pomóc 

  na to samo wyjdzie 
 
Mi akurat nie pisano że było to wałkowane 1000 razy. Cieszyłem się że mi pomogliście. W ten sposób szybko rozwiązałem problem.
Jesli ktos jest  świeży to lepiej wytlumaczyć  ten 1001 raz.  Bo jak  zacznie szukać i  nie jest obeznany to sie pogubi  i nie  poradzi sobie z problemem.
Możecie mnie zlinczować  za tego posta ale ja wyraziłem tylko swoją  opinię 
 
 
Pozdrawiam.
EDIT 
Brak mocy przy ~120km/h.:  1.9 TDI (1z) 90 KM 
Po pierwsze sprawdzamy wężyki,  szczelne wężyki to podstawa.
Często bywa, że te wężyki są poprzecierane,  i przez to nie ma możliwości sterowania odpowiednio WasteGate.
Jeśli sprawdziliśmy wężyki i okazało się, że są szczelne to pozostają nam dwie opcje - n75, lub WG . Najczęściej jednak jest to n75. 
Sprawdzamy go łącząc ze sobą ( mostkując ) dwa wężyki, (niebieski i czerwony) . 
Trzeci idący za filtr powietrza zostawiamy na miejscu. 
Wtyczke do n75 zostawiamy podpiętą.
Auto powinno być  mułowate , ale powinno iść więcej  niż  130-140kmh.  Jeśli tak będzie to mamy pewność, że n75 jest do wymiany, bądź reanimacji .