logi vag 1.9tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

logi vag 1.9tdi

Postprzez gacekx1 » 3 wrz 2012, o 14:00

Witam wszystkich na forum jeszcze raz i mam pytanie odnośnie logów z vaga. Wychodzi z nich że mam zły kąt wtrysku, ma być około 50 a mam 0... a także mam chyba za dużą masę powietrza. Dodam że auto zapala bdb, jak nagrzane z pół obrotu jak zimne z 1,5 sekundy kręcenia (myślę że to wina złego kąta wtrysku)

LOGI


Dodam że test basic settings i grupa 000

Co o tym myślicie?
Avatar użytkownika
gacekx1
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:50
Lokalizacja: Tomaszów lubelski

logi vag 1.9tdi

 

Postprzez palio » 3 wrz 2012, o 14:17

Kąt poza granicami. Sprawdź czy znaki na rozrządzie się zgadzają. Jak możesz to sprawdź również kąt w TDI TIMMING. Wklej do tematu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gacekx1 » 3 wrz 2012, o 14:55

W tdi timing kąt również wynosi 0 i nie ma go na wykresie. Poprzedni właściciel zakładał nowy pasek rozrządu na co dał mi kwitek, myślę że mechanik mógł nie ustawić pompy po zmianie. Spróbować nią troszkę kręcić?
Avatar użytkownika
gacekx1
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:50
Lokalizacja: Tomaszów lubelski

Postprzez palio » 3 wrz 2012, o 15:11

możesz spróbować i patrz czy w drugiej kolumnie coś się zmienia
tu masz temat powinien pomóc -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

[ Dodano: 2012-09-03, 14:14 ]
ewentualnie poczytaj jeszcze to -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=443864

[ Dodano: 2012-09-03, 14:16 ]
temat niby dotyczy wersji 110-konnej ale 90-tce jest tak samo :)

[ Dodano: 2012-09-03, 14:19 ]
Pasek mógł zmienić. Chodzi tu o koło zębate na pompie. Pasek mógł przeskoczyć o 1 ząb właśnie na pompie. Sprawdź znaki czy się pokrywają.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gacekx1 » 4 wrz 2012, o 13:57

Hmmm maksymalny kąt jaki mogę nastawić wynosi ok 002 przestawiając pompę. Widocznie ten kto zmieniał pasek źle to zrobił. Ciężko jest przestawić pasek? trzeba go całego ściągać? Zrobiłbym to sam ale nie chce niczego popsuć...
Avatar użytkownika
gacekx1
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:50
Lokalizacja: Tomaszów lubelski

Postprzez palio » 4 wrz 2012, o 14:12

Musisz zrzucić pasek i od nowa ustawić rozrząd. Znaki na wszystkich kołach muszę się pokrywać.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 4 wrz 2012, o 17:37

Hm a nie da rady zsunąć paska z samego koła pompy i obrocić koło o 1 czy 2 zęby ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 5 wrz 2012, o 00:57

slawek5t napisał(a):Hm a nie da rady zsunąć paska z samego koła pompy i obrocić koło o 1 czy 2 zęby ?
- :lol: nie ma takiej mozliwości!!! poprostu sie nie da! niestety trzeba rozpinac i na nowo ustawiać i zapinac rozrzad
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez gacekx1 » 5 wrz 2012, o 14:12

Byłem dziś za info w warsztacie, koszt 50zł i samochód zabierają na ok 2 godzinki. Musze się umówić telefonicznie na kiedy i jechać :-P
Avatar użytkownika
gacekx1
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:50
Lokalizacja: Tomaszów lubelski

Postprzez slawek5t » 5 wrz 2012, o 16:59

Piaggio napisał(a):sie nie da

aha okej :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez gacekx1 » 12 sty 2013, o 22:17

UFF W końcu mam czas by zajrzeć na forum po dawnej rejestracji. Otóż już dawno odważyłem się sam rozpiąć rozrząd i diagnoza, ścięte koło rozrządu na wale. Założyłem nowe kółko, śrubę, kąt na ok 55 i olałem to. :kwasny:
Kąt jednak zaczyna mi minimalnie uciekać od jakiegoś czasu ( 7 jednostek na 4 tys km). Postawiłem diagnozę - czoło wału do frezowania. Zamówiłem właśnie frez (udało się wyrwać taki z łożyskiem za 200pln), nowe kółko febi plus śruba, klej do gwintów i ma być. Oczywiście przy naprawię cyknę kilka fotek i do nowego tematu, może komuś się przyda ;) Pozdrawiam. :-D
Avatar użytkownika
gacekx1
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:50
Lokalizacja: Tomaszów lubelski


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości