LEDWO ODPALIŁ Z RANA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

LEDWO ODPALIŁ Z RANA

Postprzez guciozg » 31 sie 2012, o 07:19

Witam mam problem VW GOLF 1.9TDI 90KM. Otóż golfik do dzisiaj latał jak trzeba ale dzisiaj rano pojawił się problem. Golf ledwo co odpalił musiałem kręcić go z 15 sekund. Jak odpalił to poszła dość duża biała chmura. Dojechałem do pracy bez problemu i odpala normalnie. Ale podejżewam że jak ostygnie to sytuacja się powtórzy bo już z 2 -3 dni nie opalał mi na dotyk tylko miał lekki moment zawachania... Co to może być koledzy ?
Pozdr
Goocio
guciozg
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 08:41
Lokalizacja: GUBIN

LEDWO ODPALIŁ Z RANA

 

Re: LEDWO ODPALIŁ Z RANA

Postprzez marcinkazimierz » 31 sie 2012, o 09:56

guciozg napisał(a):Witam mam problem VW GOLF 1.9TDI 90KM. Otóż golfik do dzisiaj latał jak trzeba ale dzisiaj rano pojawił się problem. Golf ledwo co odpalił musiałem kręcić go z 15 sekund. Jak odpalił to poszła dość duża biała chmura. Dojechałem do pracy bez problemu i odpala normalnie. Ale podejżewam że jak ostygnie to sytuacja się powtórzy bo już z 2 -3 dni nie opalał mi na dotyk tylko miał lekki moment zawachania... Co to może być koledzy ?
Pozdr



moze ci sie cofac paliwo
moze kat sie przestawil
moze byc dawka rozruchowa zamala
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez guciozg » 31 sie 2012, o 11:26

marcinkazimierz - wymieniłem świece wszystkie 4 były spalone.. Ale jak odbierałem od mechanika to tak też tak najlżej nie odpalił być może że po wymianie świec tak było . Za około 3 godziny jadę do domu silnik będzie zimny zobaczę czy dalej tak będzie..
Goocio
guciozg
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 08:41
Lokalizacja: GUBIN

Postprzez k0la » 31 sie 2012, o 14:21

i jak ?
mi sie wydaje ze podczas wymiany świec gość Ci popuścił pompe wtryskową żeby było łatwiej świece wkręcić i nie ustawił kątu , no albo cofke paliwo robi / zapowietrza sie / .
Podgrzej kilka razy świece jak bedzie zimny i dopiero go odpal i napisz co sie bedzie działo, tylko jak bedzie zupełnie zimny np po nocy
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez marcinkazimierz » 31 sie 2012, o 17:44

jest 12 stopni grzanie swiec sie nie wlacza stawiam na cofniecie paliwa, lub kąt lub dawka rozruchowa jest zamala
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez k0la » 31 sie 2012, o 18:10

zapomniałem że to TDI a nie TD ;-) mój błąd :-)
też na to bym obstawiał, przejedz sie na komputer i zobacz co i jak
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez marcinkazimierz » 31 sie 2012, o 18:17

a i pytanie ile Ci teraz pali?
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez palio » 1 wrz 2012, o 07:52

Moim skromnym zdaniem do ustawienia początek kąta wtrysku ;-) .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez guciozg » 5 wrz 2012, o 10:44

Sorki że się nie odzywałem ale byłem na Weselu i 3 Dni do tylu chodziłem :D A więc tak przestawił się kąt wtrysku. Dokładnie mówiąc to jakaś zębatka się wyrobiła i wyśrubiła kawałek co spowodowało że wszystko bujało się ąż na boki i to dosyć mocno. Wszystko już jest zrobione i pali na dotyk ale mechanik powiedział że trzeba by było założyć inne koło pasowe i zobaczyć bo lekkie bicie na nim jest nadal.Mówił że albo to pomoże a jak nie to będzie już gorzej bo będzie się trzeba dobrać do wału... Może coś poradzicie ? :) Dzisiaj kupuję koło pasowe i będzie mi wymieniał.. Oby nie było bicia. Powiedział że mogę jeździć z tym 100 tyś a mogę przejechać 1 tys i się rozsypie znowu tak samo.

[ Dodano: 2012-09-05, 09:44 ]
marcinkazimierz napisał(a):a i pytanie ile Ci teraz pali?


Pali normalnie na baku robie wynik 5.5
Goocio
guciozg
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 08:41
Lokalizacja: GUBIN

Postprzez damianco » 5 wrz 2012, o 15:23

Witam,
Kolego spotkała Cię podobna przygda jak i mnie zaraz po zakupie auta w 2000r. Zdarza się to bardzo rzadko w silnikach 1Z ale jednak.
Wymień to koło pasowe wraz z nową śrubą wału. Jeżeli wał jest bardzo wyszczerbiony pozostaje Ci wyjęcie wału napawanie i szlifowanie czopa.
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez guciozg » 6 wrz 2012, o 10:28

damianco napisał(a):Witam,
Kolego spotkała Cię podobna przygda jak i mnie zaraz po zakupie auta w 2000r. Zdarza się to bardzo rzadko w silnikach 1Z ale jednak.
Wymień to koło pasowe wraz z nową śrubą wału. Jeżeli wał jest bardzo wyszczerbiony pozostaje Ci wyjęcie wału napawanie i szlifowanie czopa.


Wymieniłem koło i jest IGŁA :) Więc już wszystko oki ;) Można śmigać dalej ;-) Dzięki Panowie ;)
Goocio
guciozg
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 08:41
Lokalizacja: GUBIN

Postprzez slawek5t » 6 wrz 2012, o 16:08

No to miałes tak jak ja. W tym kole jest guma i po latach sie wyrabia i dostaje bicia. Czesto sie to zdarza, ale dobrze że tanie w naprawie. Teraz możesz trzepać kolejne setki tysiecy kilometrów :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości