nie - doładowanie sprawdza się pod obciążeniem ... przy pedale gazu w 100% otwartym mozesz mieć w overbooscie 1,1 bara - po czym ciśnienie powinno ustabilizowac się na poziomie 0,8/0,9 bara
overbost to chwilowe przeładowanie - układ sterowania (N75 ) powinien zareagowac przy ciśnieniu 1.1 bara - i "przyciąc" doładowanie do roboczego 0.8 bara - chyba że auto jest po chipie w takim przypadku parametry pracy turbulum są ustawione inaczej
nie nie on nie jest po chipie a mam takie pytanie wrazie czego jakby doładowanie sie nie zgadzalo to czego moze byc wina odrazu mowie ze przepływke mam nową poniewaz stara jak siedziala to mialem zaduze doładowanie tak mi przynajmniej powiedzial ten co podpinal go pod vag'a (nie jakis tam kolega co cale gówno sie zna tylko normalnie u lepka podpinalem co siedzi w tym i ma swoj zakład)
360st0pni napisał(a):poniewaz stara jak siedziala to mialem zaduze doładowanie
chyba jednak to nie była wina przepływomierza ...
jeśli diagnosta jest rozgarnięty - podepnij VAG'a jeszcze raz i napisz jakie jest ciśnienie doładowania w zakresie obrotów 2000-4000 z pedałem gazu w podłodze na 5tym biegu - silnik 90'C
najlepiej zapodaj log'i z VAG'a - będzie wszystko jasne