jak wyjąć silnik z auta?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez mkkay » 12 paź 2013, o 20:46

no i silnik zmieniony :-) 12 godzin pracy :-D i skrzynka piwa :mrgreen:
faktycznie wielkiej filozofii nie ma z wyjęciem, więcej roboty jest z po odpinaniem wszystkich pierdół.

al;e wyniknął jeden ciekawy temat mianowicie kiedyś w moim golfie siedział TDik
ale ktoś kiedyś zmienił głowice i osprzęt na zwykłe TD, i poprzerabiał kable od silnika do tej skrętki z wiązką przy silniku :-o , ale działało, teraz jak podłączyłem kable z nowego silnika do tej "skrętki" to jest problem, mianowicie nie pokazuje mi temperatury wody, miga mi cały czas kontrolka oleju, i po paru minutach od zapalenia silnika zaczyna migać kontrolka grzania świec
na schematach elektrycznych się nie znam i pewnie stracę kilka godzin i worek bezpieczników zanim dojdę gdzie jaki kabelek przestawić , i jeszcze to "coś" przy pompie (jakiś elektro zawór czy coś) też nie wiem gdzie to ma być podłączone.
ale autko teraz jeździ tak jak powinno :-)
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

 

Postprzez Pozor » 12 paź 2013, o 21:49

no to super swoją drogą ciekawe że to był tdi z czego to wywnioskowałeś ??
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mkkay » 12 paź 2013, o 22:22

Pozor napisał(a):no to super swoją drogą ciekawe że to był tdi z czego to wywnioskowałeś ??


wiązka elektryczna( nie pasuje do TD)
mocowanie wydechu pod autem- dedykowane do TDI
turbina -inna uszczelka do wydechu
vin- w/g niego był TDI
i jeszcze kilka pierdół
tylko jak teraz te kable ogarnąć? :-o
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Pozor » 12 paź 2013, o 22:40

Najłatwiej będzie poszukać czegoś takiego http://allegro.pl/vw-golf-iii-wiazka-si ... 63873.html o wiele mniej roboty
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez k-m-r1 » 13 paź 2013, o 21:47

gotowa wiązka od bezpieczników do EC?U i silnika
koszt taki lub podobny

to chyba najlepsze rozwiązanie bo gotowe wszystko i nie będzie trzeba lutowac czy martwicsie o zasniedziałe luty i zimne ....

szkoda że teraz o tym wiem
na szrocie koło rodziców jest dosc tanio

yy ja mam tanio :D
skrzynia 250 zł
ale ze skrzyniąto co jeszcze wymontowałem rozrusznik pułosie .. i podobne :)

stały jeszcze 2 inne i drugie swierze 2 do ciecia
za wiązke zapłącił bym z 30 zł plus sam wymontowac
no ale trudno niestety sporo sie tam marnuje i w czesci do golfów miał bym co miesiac z 500złdo przodu
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez strzeliniasty » 13 paź 2013, o 23:27

Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez mkkay » 14 paź 2013, o 08:46

silnik działa jak ta lala :-D
elektryka prawie opanowana ale.............
w czasie jazdy zaczyna migać kontrolka świec :-|
przy 3,5 tyś. obrotów zaczyna migać olej i obrotomierz spada do zera :-?
a poniżej tych obrotów jest ok.
no i nie wiem gdzie podpiąć ten zawór z boku pompy :shock:
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Pozor » 15 paź 2013, o 16:58

W TD jeżeli masz full mechaniczną pompę to potrzebujesz tylko 1 kabelek + do tłokorozdzielacza i nic więcej nie trzeba no chyba że masz pół automat to wtedy instalacja jeszcze do wyprzedzania kąta wtrysku
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mkkay » 15 paź 2013, o 22:16

mam taką pompę :
http://images64.fotosik.pl/106/fbb5ba24ea6bdc31.jpg

przy silniku była wiązka ale po podłączeniu nic nie działało,
więc dałem ze starego silnika i w miarę działa,
(dodam że kostka ta skręcana która była przy kupionym silniku ma inne rozmieszczenie pinów niż kostka z mojego starego silnika)

ale wariuje mi obrotomierz i kontrolki ,
coś jest więc źle i nie mogę dojść po kablach co jest nie tak
może ktoś mógł by zrobić zdjęcie silnika z taką pompą i opisać kolory kabli jaki gdzie idzie?
albo z tej skręcanej kostki przy silniku odpisać nry i który gdzie idzie ?



ten pół automat to to coś na pompie z boku?
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Pozor » 16 paź 2013, o 12:42

Niestety ale to jest pompa półautomatyczna która do tego urządzenia z dołu potrzebuje prądu żeby zmieniać kąt wtrysku . Co do obrotów mogą ci właśnie szaleć z tego powodu że jest różnica pomiędzy tdi a td w czytaniu obrotów . Niestety ja mam pompę mechaniczną ale zdjęcie mojej kotski ci zapodam za jakiś czas
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mkkay » 18 paź 2013, o 19:09

generalnie na desce działa mi teraz tylko obrotek :mrgreen:
a wisienką na torcie jest pompa wody która dzisiaj padła..... :cenzura: :wsciekly:
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Pozor » 18 paź 2013, o 19:38

zawsze coś :D ciesz się że nie masz tak jak ja kupiłem rok temu silnik niby ok a teraz przy wymianie wału okazało się że nie ma jednego kranika od oleju który jest wbity w 2 tłok dodatkowo blok jest niewymiarowy przy stopach i nadaje się tylko na złom więc teraz jestem na etapie remontu wraz tuningiem wspanaiłej jednostki jaką jest AAZ
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości