Jak przygotować diesla do zimy?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez arthorius » 10 lis 2011, o 20:51

Podgrzewanie jest realizowane przez powrót z silnika. Nic mi się nie pomyliło.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

 

Postprzez Piaggio » 10 lis 2011, o 21:00

Na dobrą sprawe wymień żaróweczke, niby dobra ale czasami swiece grzeja dłużej niz migający wyświetlacz- jak świece przestają grzac słychać tez wyrażne pstrykniecie przekaznika.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez prekursor » 11 lis 2011, o 11:31

Filtr

Castrola kupilem pierwszy i ostatni raz.
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Gradon91 » 12 lis 2011, o 10:26

Dobra to sprawa filtra załatwiona. A jakiej firmy olej polecacie?
Gradon91
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 14:21
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez Bradley » 12 lis 2011, o 11:14

arthorius napisał(a):Podgrzewanie jest realizowane przez powrót z silnika. Nic mi się nie pomyliło.

Oczywiscie, ze tak jest. Sam mam filtr z podgrzewaczem.
Filtr nie ma w sobie zadnej grzalki tylko jest "podgrzewany" przez powrot paliwa z pompy. Dlatego do takiego filtra ida w sumie 4 przewody a nie 2.



Kup Motula albo Valvoline. W zyciu juz nie kupie Castrola. Stawiam go na rowno z Lotosem :lol:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Maciek1Z » 12 lis 2011, o 12:23

GrZeChU91 do jakiego TDi nalewasz 5 litrow oleju jesli mozna spytac? :szok: Norma w 1.9 Tdi 90km 1Z to 3.8 nalalem 4 i jest lekko ponad stan.
Co do zamarzania paliwa to mam na to sposob,nalewac shel vpower diesel i problem z glowy.

[ Dodano: 2011-11-12, 16:55 ]
dodam ze w audi 2.5 tdi v6 nie wchodzi nawet 4.5 litra :lol:
TDi is not a crime...
Maciek1Z
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 21:23
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój

Postprzez Gradon91 » 13 lis 2011, o 21:30

a dlaczego nie polecacie oleju firmy Castrol ?
Gradon91
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 14:21
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez Golfik1986 » 13 lis 2011, o 21:37

Maciek1Z napisał(a):dodam ze w audi 2.5 tdi v6 nie wchodzi nawet 4.5 litra


nie wchodzi a ja mam wiadomosc ze wchodzi kolo 6l z kumplem wymienialem i bodajze wchodzi 5,5l

[ Dodano: 2011-11-13, 20:40 ]
Maciek1Z napisał(a):Co do zamarzania paliwa to mam na to sposob,nalewac shel vpower diesel i problem z glowy.

5 paliwa na caly bak ropy i latasz na nie wazne jakiej zwyklej ropie bez zamarzek. mi cala zime stal pod domem ani razu nie zamarzlo a w firmowym aucie iveco nie odpalane caly week paliwko zamarzlo

[ Dodano: 2011-11-13, 20:41 ]
co do oleju na zime nie polecam gęstego auto zimne strasznie klepie i jest glosne. jak w lecie przejdzie kazdy olej na zime nalalbym cos dobrego bo szkoda silnika jesli ma dobra kondycje
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Robertuss » 14 lis 2011, o 19:15

Piaggio napisał(a):
arthorius napisał(a):Kopcenie normalne rano bo masz wodę w katalizatorze
- woda w katalizatorze? skąd taki pomysł :lol:

Może nie w katalizatorze, ale ogólnie w "wydechu" ;-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bialy 97 » 2 gru 2011, o 20:54

Krótko i na temat: w dieslu w zimę najważniejsze sa sprawne świece żarowe, dobry akumulator .Jak silnik jest w dobrej kondycji to powinien ładnie palić jeśli spełnimy te warunki.A jak odpalisz go to proponuje zakryć około 1/3 chodnicy, podjechać do stolarni zakupić kawałek HDF czyli 3mm placówki meblowej i zakryć chłodnice silnik szybciej się nagrzeje co mu tylko posłuży.(oczywiście jesli sa temperatury poniżej 0 stopnia :-P )
Ostatnio edytowano 2 gru 2011, o 21:01 przez bialy 97, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Postprzez Golfik1986 » 2 gru 2011, o 21:00

bialy 97 napisał(a):HDF czyli 3mm placówki meblowej i zakryć chłodnice silnik szybciej się nagrzeje co mu tylko posłuży.(oczywiście jesli sa temperatury ponicej 0stopnia )

w dieslu hdfka przejdzie ale benzyniak sie gdzieje za bardzo :-P
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bialy 97 » 2 gru 2011, o 21:02

racja ale to dzial diesla wiec wiemy o co chodzi ;-)
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości