Intercooler z golfa 2 gtd do golfa 3 1.9 gtd azz

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Intercooler z golfa 2 gtd do golfa 3 1.9 gtd azz

Postprzez sebans4 » 29 paź 2013, o 21:06

Witam :) Mam pytanie co do montażu intercoolera do swojego golfa 3 z silnikiem 1.9 gtd i znalazłem intercooler z golfa 2 i co sądzicie o tym ? I powiedzieć mniej więcej jak to zmontować z góry dzięki i proszę o poradę ;)
Avatar użytkownika
sebans4
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 23:37
Lokalizacja: Nowy Sacz

Intercooler z golfa 2 gtd do golfa 3 1.9 gtd azz

 

Postprzez Pozor » 29 paź 2013, o 22:59

Montaż każdego IC jest banalny więc nie ma co instrukcji do tego pisać a co do IC z golfa 2 to półśrodek jest mniej wydajny nawet od takiego cienkiego z tdi więc jeżeli masz go za grosze to pakuj go zawsze jest na plus
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez sebans4 » 30 paź 2013, o 16:07

A jaki preferowalibyscie na własnym doswiaczeniu ic?
Avatar użytkownika
sebans4
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 23:37
Lokalizacja: Nowy Sacz

Postprzez Pozor » 30 paź 2013, o 18:35

większosć ludzi daje sobie spokój z IC a pakuje FIMC . IC jak już to najlepszy z tdi bo idzie najłatwiej go zamontować i to jest coś dobrego na początek ale mało wystarczalne. A FIMC to już wybierasz jaki ci się tylko podoba jedni pakuja z sharana, Laguny II , megane/scenic,saab, mercedes, ale ja osobiście będę pakował od alfy mito jakoś najbardziej mi odpowiada
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez sebans4 » 5 lis 2013, o 21:42

Ostatnio się dowiedziałem ze w tym silniku wsadzi ic to ma muła od zera wiec jak to jest bo inni mówią żeby wsadzać a inni nie więc jak to jest?
Avatar użytkownika
sebans4
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 23:37
Lokalizacja: Nowy Sacz

Postprzez Pozor » 5 lis 2013, o 23:21

Jest tak że gdy wpakujesz FIMC wielkości scenic,saab,mercedes tzn.sporych gabarytów to ta turbinka którą masz nie wyrabia z przetłoczeniem takiej masy powietrza i efektem tego jest spory spadek ciś. w dolocie (np. łatwiej się dmucha przez słomkę niż przez rynnę ) oczywiscie układ dolotowy trzeba robić z głową więc dlatego na sam początek polecam ori IC z tdi lub z Golfa II ale ten z tdi jest lepszy . Przy cis 0.6 do 1.0 bara nie warto się nawet pchać w FIMC bo zrobisz turbo muła więc jeżeli nie masz zamiaru robić turbo rakiety to FIMC moze być mniej więcej wielkosci tego małego z BMW Obrazek a na pewno będziesz zadowolony i wystarczy ci na małe ciśnienie
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez sebans4 » 9 lis 2013, o 13:07

Dzięki za info ;)
Avatar użytkownika
sebans4
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 23:37
Lokalizacja: Nowy Sacz


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości