ile powinien spalić tdi 90 km ??

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez damianco » 8 lut 2013, o 21:19

David_24 napisał(a):jezdzac max 90 i w cale nie butowac przy rozpedzaniu a to mulenie dieselka. wiec nie szczedzcie tego litra paliwa i cisnac panowie bo diesel to silnik wysokoobrotowy

:szok: :-o
Dobre nawet bardzo, ubaw po pachy :lol:
David_24 napisał(a):od takiego jezdzenia czworeczka czy trojeczka na obrotach nizszych jak 1,5 (?) powoduje uszkodzenia kola dwumasowego mechanik radzil trzymac 2 tysie obrotow wtedy niby jest najlepiej

To zmień mechanika, niezłych bzdur Ci naopowiadał
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez marcinkazimierz » 9 lut 2013, o 00:29

damianco napisał(a):
David_24 napisał(a):jezdzac max 90 i w cale nie butowac przy rozpedzaniu a to mulenie dieselka. wiec nie szczedzcie tego litra paliwa i cisnac panowie bo diesel to silnik wysokoobrotowy

:szok: :-o
Dobre nawet bardzo, ubaw po pachy :lol:
David_24 napisał(a):od takiego jezdzenia czworeczka czy trojeczka na obrotach nizszych jak 1,5 (?) powoduje uszkodzenia kola dwumasowego mechanik radzil trzymac 2 tysie obrotow wtedy niby jest najlepiej

To zmień mechanika, niezłych bzdur Ci naopowiadał


z 1 sie nie zgodze co do 2 masy to prawda strasznie dostaje jak sie trzyma na niskich obrotach , bo najwiecje musi zamortyzowac wibracji wlasnie.

[ Dodano: 2013-02-08, 23:51 ]
slawek5t napisał(a):
bioly21 napisał(a):ktos przeszczepil bak od syncro tylko po co

po to by przejechać na jednym baku 1600 km :D :D


a to sie da zrobic
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez hanawald » 10 lut 2013, o 17:09

mój pali miedzy 5 a 6 na 100km
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez czepi » 10 lut 2013, o 18:36

tak czytam te opowieści o małym spalaniu i napisze tylko tyle... kiedyś miałem mk II 1,6D i jakoś nigdy nie udało mi się zejść poniżej 6l/100km a moja trasa to było ok. 4 kilometry w ruchu miejskim i potem 40 km trasy gdzie jechałem sobie równiutko 70-80 km/h. Kupiłem dieselka własnie dlatego bo naczytałem się o tej mitycznej oszczędności a teraz mogę śmiało stwierdzić, że był to mój pierwszy i ostatni diesel.
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez k0nr4d » 10 lut 2013, o 18:41

TD w mk2 i TDI w mk3 to różne silniki. TD w mk3 też więcej pali, niż TDI.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez juru » 10 lut 2013, o 20:06

Dopiero co kupilem swoja taczke i w mrozy po -12 C w dzien palil mi ok 7 l moze i delikatnie wiecej . Na 5.5l przejechalem 80 Km.
juru
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 lut 2013, o 16:11
Lokalizacja: Bialystok

Postprzez slawek5t » 10 lut 2013, o 21:13

David_24 napisał(a):diesel to silnik wysokoobrotowy

Dla mnie te 2 czy 3 tysiace obrocików to nie jest jakoś strasznie wysoko :)

czepi napisał(a):naczytałem się o tej mitycznej oszczędności

No niestety nie jest to mit. I należy pamiętać że nie każdy diesel pali tyle samo - tyczy to sie również silników benzynowych.

David_24 napisał(a):mechanik radzil trzymac 2 tysie obrotow wtedy niby jest najlepiej

Najlepiej ale aby uzyskać niskie spalanie. :)


Czasami trzeba poprostu pojeździć na wyższych obrotach, jazda non stop na niskich nie jest w pełni zdrowa.

Ja jeżdże tak , że przy każdej podróży chociaz przez chwile jade na obrotach powyzej 2,5tys.

David_24 napisał(a):ktos chce spalania 3l/100 to niech sobie czinkłaczento kupi w holenderskim gazie

Nikt tu nie chce trzech litrów bo to nie realne. Dyskusja dotyczy silników o pojemnosci 1.9 wysokoprężne turbodoładowane
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Opik » 10 lut 2013, o 21:34

speckom napisał(a):tico pali 5 gazu ale jakim cudem to nie wiem bo to wysoko obrotowy silnik


:roll: nie wiedziałem że moje 2.0 8v to też wysokoobrotowy silnik, skoro kręci się jeszcze bardziej niż ten tikusiowy. A o japońskich VVT i podobnych to już w ogóle nie wspomnę nawet

David_24 napisał(a):diesel to silnik wysokoobrotowy


:smiech: :smiech: :smiech: :super:


nie no, użytkownicy tego forum mnie załamują coraz bardziej :doh:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości