Golfina Tdi Nie kręci z kluczyka

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golfina Tdi Nie kręci z kluczyka

Postprzez m_ajor91TDI » 9 mar 2014, o 15:11

Witam. Dzisiaj odebrałem samochód od blacharza i stał tam 4 miesiące. Po przekręceniu kluczyka samochód nie zapala. Nie ma żadnej reakcji tylko słychać że wentylator przygasa ( lecz to chyba normalne ) Na krótko , zmostkowanie 2 kabli do rozrusznika wszystko ok , kręci od kopa i zapali bez problemu. Co może być przyczyną takiej reakcji ???
VOLKSWAGEN GOLF III 1.9 TDI 90 KM
m_ajor91TDI
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 21:38
Lokalizacja: GDYNIA

Golfina Tdi Nie kręci z kluczyka

 

Postprzez trojeczkaGT » 9 mar 2014, o 15:33

a kontrolki swieca ? jakies szczegoly ? raczej kostka stacyjki
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez m_ajor91TDI » 9 mar 2014, o 15:35

Tak kolego kontrolki się świecą, wszystko jest wporządku. Też obstawiałem kostkę stacyjki lecz nie mam 100 % pewności , ogólnie to kluczyk w stacyjce strasznie luźno mi chodzi ;( Żadnego oporu po przekręceniu od 0 do zapłonu.
VOLKSWAGEN GOLF III 1.9 TDI 90 KM
m_ajor91TDI
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 21:38
Lokalizacja: GDYNIA

Postprzez trojeczkaGT » 9 mar 2014, o 17:46

wiec czeka Ciebie wymiana stacyjki skoro masz luz taki a za ciosem mozesz zobaczyc w jakim stanie jest kostka koszta nikle a bedziesz mial na lata pewnosc rozruchu a to wazniejsze niz blacha hehe
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez m_ajor91TDI » 9 mar 2014, o 18:11

No chyba zakupię nową kostkę i wymienie za razem nową stacyjkę ;) Miejmy nadzieję że pomoże ;)

Dodano: 2014-03-15, 22:39
ZTemat do zamknięcia. Wymieniona kotka stacyjki i wszystko chodzi jak nowe ;)
VOLKSWAGEN GOLF III 1.9 TDI 90 KM
m_ajor91TDI
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 21:38
Lokalizacja: GDYNIA

Postprzez ssiiwwyyy » 16 mar 2014, o 12:34

Witam jak szukasz kostki stacyjki to nie oszczędzaj na niej wymiana jest trochę utrudniona warto kupić nową ori. lub coś lepszego moja kostka wytrzymała 7 lat xD i padła w najmniej oczekiwanym momencie w trasie za granicą 1200km po za domem nikomu tego nie życzę pozdrawiam
Avatar użytkownika
ssiiwwyyy
Badacz tematu
 
Posty: 352
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez d350z » 17 mar 2014, o 09:31

Wiesz, za oszczędź kasy i zrób tak rozbierz maskownice kierownicy, i jak masz kostkę wyjmij ją włóż ściśnij plastikowymi ściskami (trytki ;-) ) drugi rok tak jeżdżę i jest ok, trochę na partyzanta ale mniej roboty i działa i bd działać.
Avatar użytkownika
d350z
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 14:02
Lokalizacja: LUBELSKIE

Postprzez ssiiwwyyy » 17 mar 2014, o 17:44

tak ale warto tak robić ?? wątpię kostka kosztuje max 30 zł a jak padnie w trasie jest problem nie powiem ja robiłem tak ze dociskałem kostkę do stacyjki xD jak brakowało kierunków lub czegoś innego
Avatar użytkownika
ssiiwwyyy
Badacz tematu
 
Posty: 352
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez d350z » 17 mar 2014, o 21:46

Nie wiem ja na zapas mam kostkę, ale wątpię żeby to puściło ale lepiej nie zapeszać.
Avatar użytkownika
d350z
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 14:02
Lokalizacja: LUBELSKIE

Postprzez mike102 » 21 lip 2014, o 17:43

Witam.
Podłączę się pod temat, bo strasznie dużo tego na forum.

Problem jest następujący: Nie odpala...
Do tej pory było wszystko w porządku, palił na dotyk, zero jakiś luzów w stacyjce (jak tu było pisane).
Dziś wsiadam, przekręcam kluczyk (jest zasilanie - kontrolki sie zapalaja - jest grzanie swiec), przekrecam dalej i... cos tam ruszyl rozrusznik i koniec.... kolejne próby.. cisza, nie ma żadnego "cyknięcia" na rozruszniku..

Co to może być? Nie miałem do tej pory żadnego najmniejszego problemu z tym samochodem. Czy może jest jakis bezpiecznik odpowiedzialny za to?

Z góry dzięki za pomoc.
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez Pozor » 21 lip 2014, o 19:16

sprawdź kabel od bendixa czy czasem nie spadł ;-) jak nie to to kostka stacyjki padła
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Gesiu_15 » 21 lip 2014, o 19:26

mike102, sprawdź kostkę stacyjki .

. Aby ją sprawdzić ustaw auto na luzie , włącz zapłon . Kawałek kabla podłączasz pod aku do + a drugim końcem kabla dotykasz do rozrusznika (powinien być taki cienki kabel ) . :-)

jak odpali na krótko to masz winowajce . :-) sprawdź połączenia przy rozruszniku .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości