golfik nie chce odpalić :(

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 4 kwi 2013, o 20:17

Ja bym sprawdził zawór odcinający paliwo.

A tu masz podobny temat -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5&start=14
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez piterrzeszow » 4 kwi 2013, o 21:19

u mnie jest tak że jak odpali to normalnie sobie pracuje,
nie ma żadnych niepokojących hałasów ani nic.
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez palio » 4 kwi 2013, o 21:20

A może pompa dostaje gdzieś lewego powietrza? Jest jakaś nieszczelność?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piterrzeszow » 4 kwi 2013, o 21:37

raczej nie powinno być,

jutro jak będę miał chwilkę spróbuję zmienić kostkę.
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez scyzormks » 5 kwi 2013, o 13:31

palio45 napisał(a):
Jakby to była wina immo to auto zapalałoby na 1s i zaraz gasło. Tak by było za każdym razem.


co za glupoty wypisujesz. Nie po to jest immo by zapalało sobie na 1 s bez przesady.

Oczywiscie mowa tu o prawdziwym immo a nie zwykłym odcieciem zapłonu z 1 kabelka
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez palio » 5 kwi 2013, o 14:10

scyzormks, mam nadzieję, że znasz zasadę działania immo. Mam u siebie immo. Zmieniałem kilka razy ECU i jak nie było adaptacji immo pod dane ECU to właśnie tak auto się zachowywało. Odpalało i gasło zaraz i tak za każdym razem. Dopiero po adaptacji immo pod dane ECU auto odpalało normalnie.

I akurat żadnych bzdur nie wypisuję.

Wyjmij sobie pastylkę, która jest w kluczyku i zobaczymy czy odpalisz auto.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piterrzeszow » 10 kwi 2013, o 13:23

PROBLEM ROZWIĄZANY !

wpiąłem samochód pod komputer i okazało się że immobilizer padł..

muszę się zabrać za wyrzucenie immo z pompy.
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 17 gości