Golf3 1.9 tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf3 1.9 tdi

Postprzez Maćko123 » 12 kwi 2014, o 17:51

Witam posiadam Golfa 3 1.9 Tdi 90 km 1995r.Od pewnego czasu mam następujący problem.Podczas jazdy po autostradzie ze stałą prędkością 120-130km lub podczas szybszego ruszania 1,2i 3 bieg . Golfik co jakiś czas przerwie.Problem nie występuje codziennie czasami ani raz w tygodniu , a czasami codziennie .Proszę o pomoc!!!!
Maćko123
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 kwi 2014, o 17:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Golf3 1.9 tdi

 

Postprzez palio » 12 kwi 2014, o 18:19

Podłącz pod vaga sprawdź błędy i zrób komplet logów.
Podejrzewam, że auto wpada w tryb awaryjny. Posprawdzaj wszystkie wężyki od n75 i od kolektora ssącego do ECU czy są całe i nie popękane.

Zrób tzw. bypassa - połącz ze sobą wężyki (wychodzące z n75) niebieski z czerwonym i sprawdź czy będzie poprawa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 12 kwi 2014, o 19:33

Maćko123 napisał(a):Golfik co jakiś czas przerwie




Czy traci przy tym moc? Czy tylko przerywa mocno szarpie?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Maćko123 » 13 kwi 2014, o 08:58

Mocy nie traci tylko tak jakby odcinało mu paliwo i potem z powrotem ma paliwo.To trwa gdzieś ok 1 sekundy takie szarpnięcie silnikiem
Maćko123
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 kwi 2014, o 17:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez palio » 13 kwi 2014, o 09:10

Sprawdź wtrysk sterujący. Posprawdzaj okablowanie jego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 13 kwi 2014, o 09:12

Wiec kolego pod lupe weż wtrysk sterujacy.. jego okablowanie sprawdź czy gdzies nie przetarty jakis kabelek. Sprawdx jego opornośc 90-120Ohm w tym zakresie powinna sie miescic..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Maćko123 » 13 kwi 2014, o 12:45

Ale jak sprawdzić jego oporność ????
Maćko123
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 kwi 2014, o 17:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez palio » 13 kwi 2014, o 13:02

Zakładam, że masz miernik i umiesz się nim posługiwać.

Włącz na piszczyk do sprawdzania obwodów, czyli na ikonę z czerwoną diodą. Zewrzyj końcówki, powinien piszczeć i pokazać jakąś małą wartość oporności.
Jak oporność cewki sterującego będzie dobra, to nie znaczy, że sterujący jest sprawny.
Bo prócz cewki, jest jeszcze część mechaniczna, czyli iglica jej gniazdo itd. I to zużyta część mechaniczna zazwyczaj powoduje niesprawność sterującego. A objawia się to zazwyczaj, nieregularnym krótkim przerwaniem silnika, na około 1 sek w wyższych zakresach obrotów, tak jakby ktoś na sekundę wyłączył zapłon ...
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Maćko123 » 13 kwi 2014, o 15:55

dokładnie to się dzieje

[ Dodano: 2014-04-13, 15:18 ]
Aha jaki koszt będzie takiego wtrysku prowadzącego ???
Maćko123
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 kwi 2014, o 17:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez krzyś » 13 kwi 2014, o 17:39

Maćko123 napisał(a):jaki koszt będzie takiego wtrysku prowadzącego


Poszukaj na allegro lub jak masz jakiś szrot w okolicy bo ceny są różne... na allegro 100zł trzeba by dać i szukać z gwarancją rozruchową..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Maćko123 » 13 kwi 2014, o 19:47

Dziękuje za informacje .
Maćko123
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 kwi 2014, o 17:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez salala32 » 13 kwi 2014, o 20:46

krzyś, no witam , widzę że się znasz na silnikach tdi no kurde ten komputer ma jakaś listwe jak by z kablami nie moge tego wyjąć. mechanik wymienił mi dzis n146 gdzieś on jest za przepywomierzem i mówił ze jemu auto działało 160 pruł i nic a ja wsiadłem 110 i dupa brak mocy juz nie wiem co robić ;/
salala32
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:54
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości