golf iii tdi 90km odpali i zgasnie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

golf iii tdi 90km odpali i zgasnie

Postprzez seba2x » 12 gru 2013, o 10:44

co moze byc przyczyna po odpaleniu silnik pochodzi 2sec. I zgasnie. Filtr paliwa był wymieniony, był u mechanika i stwierdził ze filtr do wymiany, pod komputer podpia i tez nic nie wykazało. Co to moze byc?
seba2x
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 18:33
Lokalizacja: Ślask

golf iii tdi 90km odpali i zgasnie

 

Postprzez k0nr4d » 12 gru 2013, o 10:56

Immo?
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez seba2x » 12 gru 2013, o 10:58

k0nr4d napisał(a):Immo?
własnie mechanik mowił ze to immo nie moze byc bo by wogole nie odpalił
seba2x
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 18:33
Lokalizacja: Ślask

Postprzez k0nr4d » 12 gru 2013, o 11:01

Gada głupoty, musi załapać i gaśnie po chwili. Niech Ci ktoś wyłączy immo w ECU na próbę i sprawdź.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez seba2x » 12 gru 2013, o 11:26

k0nr4d napisał(a):Gada głupoty, musi załapać i gaśnie po chwili. Niech Ci ktoś wyłączy immo w ECU na próbę i sprawdź.


Ale to nie zawsze sie robi. Zle opala tak raz na pietnascie odpalen
seba2x
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 18:33
Lokalizacja: Ślask

Postprzez k0nr4d » 12 gru 2013, o 11:36

Przekaźnik 109 przelutowany?
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez seba2x » 12 gru 2013, o 21:44

k0nr4d napisał(a):Przekaźnik 109 przelutowany?

Nie wiem czy przelutowany, jak to mam sprawdzic?
seba2x
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 18:33
Lokalizacja: Ślask

Postprzez k0nr4d » 12 gru 2013, o 21:46

Wyjąć, rozebrać i sprawdzić, w jakim stanie są pola lutownicze, dla pewności przelutować. Częsta usterka.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez krzyś » 12 gru 2013, o 21:48

wyjąc 109tkę zdjąć obudowę prze lutować nóżki. raczej problemem jest immo.



k0nr4d szybszy byłeś :-) pozdrawiam
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez seba2x » 12 gru 2013, o 23:39

krzyś napisał(a):wyjąc 109tkę zdjąć obudowę prze lutować nóżki. raczej problemem jest immo.



k0nr4d szybszy byłeś :-) pozdrawiam


Aaaa mozna jakos ten immo naprawic lub wymienic??

[ Dodano: 2013-12-12, 22:42 ]
k0nr4d napisał(a):Wyjąć, rozebrać i sprawdzić, w jakim stanie są pola lutownicze, dla pewności przelutować. Częsta usterka.


Ale to moze byc przyczyna ze po 2-3sec gasnie? bo ten przekaznik jest chyba od podgrzewania swiec
seba2x
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 18:33
Lokalizacja: Ślask

Postprzez Piaggio » 13 gru 2013, o 02:00

przekaznik 109 podaje też prąd do ecu... Więc jeżeli są zimne luty to może być twoja usterka. Przyczyną może też być wcześniej już wspomniane imo. Gdy szwankuje, auto odpali na sekundę i natychmiast zgaśnie. Jeżeli masz możliwosc wymień przekaznik 109 pojeździj i zobaczysz czy usterka się pojawia
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez seba2x » 14 gru 2013, o 10:38

aa ten przekaznik musi byc z golfa iii 1,9 tdi czy z innego silnika moze byc? Np.1,9td 1,9d lub tez Benzyny o ile ten przekaznik tam jest
seba2x
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 18:33
Lokalizacja: Ślask

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości