Golf III 1.9 TDI panewki

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf III 1.9 TDI panewki

Postprzez mafia94 » 13 kwi 2015, o 14:18

Witam mam takie pytanko.. otóż mam w swoim golfie do wymiany pierścienie i odrazu bym wymienił panewki bo stukają i tu pytanie czy koniecznością jest szlif wału?
Ostatnio edytowano 13 kwi 2015, o 16:30 przez mafia94, łącznie edytowano 1 raz
mafia94
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 lut 2014, o 19:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Golf III 1.9 TDI panewki

 

Postprzez Adriano-19 » 13 kwi 2015, o 14:39

pierwsze co to weryfikacja czopów wały bo jeśli są owalne, porysowane to nowe panewki po niedużym przebiegu będą wyglądały tak samo jak stare,zużyte :) więc najlepiej przemierzyć wał i w razie potrzeby to szlif i nad wymiarowe panewki
Adriano-19
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 9 cze 2013, o 20:22
Lokalizacja: Knurów

Postprzez mafia94 » 13 kwi 2015, o 16:30

ok rozumiem ale jeśli nie są ani owalne ani porysowane to wystarczy wymiana panewek tak?
mafia94
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 lut 2014, o 19:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez Adriano-19 » 13 kwi 2015, o 18:47

dokładnie choc ja osobiście oddał bym wał na szlif .. tak czy inaczej pomiary zrobić trzeba
Adriano-19
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 9 cze 2013, o 20:22
Lokalizacja: Knurów

Postprzez mafia94 » 14 kwi 2015, o 16:07

A jaki mniej więcej jest koszt szlifu wału?
mafia94
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 lut 2014, o 19:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez krystian25 » 4 maja 2015, o 21:24

siemka mam pytanko jakie trzeba odkrecic sruby zeby sciagnac pasek z pompy od wspomagania prosze o jakas fote
krystian25
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 maja 2015, o 15:02
Lokalizacja: koszalin

Postprzez krzyś » 4 maja 2015, o 21:33

Obrazek Uploaded with fotem.pl
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krystian25 » 4 maja 2015, o 21:45

to ta oslone z dolu silnika musze sciagnac bo nie dam rady odkrecic tak
krystian25
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 maja 2015, o 15:02
Lokalizacja: koszalin

Postprzez johnypepelos » 4 maja 2015, o 21:48

krystian25 napisał(a):siemka mam pytanko jakie trzeba odkrecic sruby zeby sciagnac pasek z pompy od wspomagania prosze o jakas fote


kolego pompę wspomagania trzyma napinacz jest to śruba M8(klucz 13) i trzeba mieć kontrę, nie pamiętam jaki rozmiar klucza ale chyba 19 lub 21...może 22 heh. Luzujesz śrubę zabezpieczającą, tym większym kluczem luzujesz pasek.

Na tym filmiku od 0:21 do 0:25 doskonale widać napinacz jest to dokładnie śruba pod kółkiem wspomagania. film

[ Dodano: 2015-05-04, 20:49 ]
raczej musisz zdjąć osłonę...chyba ze potrafisz tak po omacku i masz długaśne łapska:D
johnypepelos
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 15:07
Lokalizacja: POLKOWICE
Rocznik: 1996
Silnik: AHU
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - półsłodkie wino



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości