Golf 3 1,9 TD nie pali ...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf 3 1,9 TD nie pali ...

Postprzez krzychu1985 » 31 paź 2014, o 20:09

Witam jak w temacie posiadam golfa 3 z 1993r z silnikiem 1,9 TD 75 KM Problem pojawił się nagle bez większych zapowiedzi.Rano chciałem odpalić golfa kręciłem go a on żadnych oznak rozrusznik kreci bez problemu ale wygląda jak by nie dostawał paliwa . Świece nagrzewają się kontrolka gaśnie i kręci rozrusznik ale silnik się nie odzywa , dodam jeszcze że parę dni wczęśniej miałem taki przypadek że w czasie jazdy na rozgrzanym silniku parę razy w czasie jazdy szarpneło silnikiem jak by na sekundę stracił moc ale potem wszystko wracało do normy . Wcześniej golfik odpalał bez problemu we mrozy czy w upały 4 świece są nowe nie wiem od czego zacząć pompka paliwa filtr nie wiem gdzie szukać rozwiązania a nie chcę wyrzucać w "błoto" pieniędzy . Z góry dziękuje za jaka kolwiek pomoc Pozdrawiam.
krzychu1985
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: DOl

Golf 3 1,9 TD nie pali ...

 

Postprzez krzyś » 1 lis 2014, o 11:28

Sprawdź czy do świec żarowych dochodzi napięcie w chwili ich grzania.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzychu1985 » 1 lis 2014, o 13:40

A jeśli nie do chodzi to jaka może być przyczyna ?
krzychu1985
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: DOl

Postprzez mkkay » 1 lis 2014, o 14:38

sprawdź bezpieczniki
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez lm3matt » 1 lis 2014, o 15:25

Sprawdz cze dobrze jest obsadzony przewod do pompy wtryskowej. Mozesz to zrobic bezposrednio na osobnym kablu obsadzic wsuwke z jednej strony a druga strona dotykajac akumolatora. Wsuwke do czujnika przy pompie i zobacz czy cyka czujnik jak wlacza pompe
lm3matt
Badacz tematu
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21 sty 2012, o 00:49
Lokalizacja: Nowe Czaple

Postprzez Kurczak781 » 1 lis 2014, o 21:41

lm3matt mówi w tym przypadku o wsówce, która jest wyżej i znajduje się bardziej po prawej stonie pompy wtryskowej ( od str. aku - elektrozawór) bo są 2 wsówki (pompa vp 37) po przekręceniu stacyjki powinien otworzyć się (cyknąć) elektrozawór. Jeśli tam będzie ok. to sprawdź czy w przewodach paliwowych nie widać pęcherzyków powietrza, czy jest paliwo. Jak będą pęcherzyki to gdzieś masz nieszczelny paliwowy ...
Avatar użytkownika
Kurczak781
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 30 lip 2008, o 22:39
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Postprzez krzychu1985 » 1 lis 2014, o 23:07

Powietrza nie ma bo już sprawdzałem to właśnie a reszte skontroluje jutro dzieki za podpowiedz jutro dam znać co i jak ...

[ Dodano: 2014-11-02, 09:46 ]
A więc jak wyciągnełem i włożyłem tą wsuwkę golf odpalił na strzała zrobiłem to na zapłonie i teraz mi się przypomniało że kiedyś coś takiego już mi się działo ale za każdym razem gdy wyciągnełem i włozyłem wsuwkę odpalał a więc o co w tym chodzi z czym jest problem ?
krzychu1985
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: DOl

Postprzez dudekkgj » 2 lis 2014, o 22:50

Ja w aaz (1994) mam czesto problem z brakiem +12 na zaworze pompy po przekreceniu kluczyka i problem z odpaleniem.
Ale jak cos takiego sie pojawia to zdejmuje wsuwke i podpinam kabelek z od + akumulatora do zaworu i jezde . Silnik gasze zdejmujac kabelek. Szukalem przyczyny ale bez skutku. Ciezko znalezc elektryka ktory chcialby to naprawic. Mysle ze przyczyna jest slaba masa - caly samochod jest zardzewialy.
dudekkgj
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 mar 2008, o 20:35
Lokalizacja: Wawa

Postprzez krzychu1985 » 3 lis 2014, o 13:40

Czyli po prostu trzeba nauczyć się z tym żyć . Ok dzięki za pomoc już wszystko wiem na szczęście dzieje mi się to bardzo rzadko jak na razie stało mi się to może 2 razy w ciągu roku . Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki .
krzychu1985
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31 paź 2014, o 20:01
Lokalizacja: DOl

Postprzez MTi » 25 lis 2014, o 21:29

@ dudekkgj
to kostka stacyjki... mam to samo, narazie mam wywalone obudowe kolumny kierownicy i dociskam kostke lewą ręką, a prawą kręce kluczykiem i odpala ;)
gdzieś jest poradnik na forum jak to wymienic, groszowa sprawa, ale roboty sporo. ;)

[ najłatwiej to sprawdzić... jezeli podczas " kręcenia " rozrusznikem, gasną kontrolki na liczniku ]
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości