Głowica 1.9 Td AZZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Głowica 1.9 Td AZZ

Postprzez mariusz325 » 3 kwi 2014, o 17:37

Witam. Mam problem z głowicą w mojim dieslu.Golfik nie pali z powodu że zatarły sie szklanki i nie ruszają sie w otworach. I nie wiem co teraz dalej robiċ, czy rozbieraċ zawory czy kupiċ używke czy da rade samemu coś z tą głowicą zrobiċ. Prosze o jakieś podpowiedzi.
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Głowica 1.9 Td AZZ

 

Postprzez Pozor » 3 kwi 2014, o 17:54

no masz problem nie powiem, jeżeli nie idzie ściągnąć szklanek z głowicy nawet szczypcami tzn. tak jakby się wtopiły w głowicę to już amen trzeba kupić używkę , możliwe że zawory też trafił szlak mięc wszystko zależy od tego czy da radę ściągnąć szklanki i je sprawdzić/wymienić .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Byku21 » 4 kwi 2014, o 00:13

kupuj od 1.9 bez turbiny,w bardzo dobrym stanie można dorwać taką głowicę,kod silnika 1y
Byku21
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 gru 2010, o 00:41
Lokalizacja: S-ko

Postprzez mariusz325 » 4 kwi 2014, o 03:41

Na razie mam zdjętą głowice ale musze mieć troche czasu żeby rozebrać ją i zobaczyć co dalej.
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karp » 5 kwi 2014, o 22:02

Ja bym kupił uzywana głowice z 1.9D dał ja do regeneracji do dobrej firmy i załozył do siebie. Oczywiscie uszczelki itd nowe.
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez Pozor » 6 kwi 2014, o 21:37

to jest logiczne raczej :-P sprawdzenie szczelności, sprawdzenie zaworów , nowe uszczelki itd.
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mariusz325 » 8 kwi 2014, o 19:11

Koledzy pomocy!! Nie umie wyjąć popychaczy zaworowych z głowicy. Siedzą zatarte i ciężko chodzą .Ledwie młotkiem daje rade je ruszyć,może macie jakieś pomysły?? :cry:
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 10 kwi 2014, o 10:52

ja tam sobie tym radziłem :hyhy: Obrazek
jeżeli nie wyjdą tym to lipa głowica na bank jest już trafiona
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mariusz325 » 10 kwi 2014, o 17:40

Nie ma jak chwycić tego popychacza bo jest równo z górną płaszczyzną.Więc lipa. :kwasny:
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 11 kwi 2014, o 00:57

no tu jest problem że pospawać nie idzie bo głowice stopisz , jak myślałem o tym w pracy możesz spróbować przewiercić szklankę i nagwintować wtedy wkręcasz śrubę i szarpakiem próbujesz wyciągnąć albo metodą dźwigni . inne pomysły nie przychodzą mi już do głowy
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mariusz325 » 11 kwi 2014, o 17:01

Też myślałem o przewierceniu szklanki.
Co do przewiercenia to nie ma opcji za twarde.

[ Dodano: 2014-05-01, 12:28 ]
Witam. W koncu szklanki wyjęte. ;-) dospawane nakrętki do nich i podczas spawania nagrzały sie i lekko wyszły.Teraz chodzą luźno.

Gdzie dostane szklanki takie do Td ?? i czy trzeba coś szlifować czy coś??

[ Dodano: 2014-05-03, 19:30 ]
no więc dziś rozebrałem całą głowe i okazuje sie że i prowadnice co nie które są przytarte ,zawór jeden skrzywiony i chyba lepiej będzie kupić całą głowe używaną.
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości