garrett t3 aaz lub inne ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

garrett t3 aaz lub inne ?

Postprzez manus2008 » 30 sie 2013, o 08:46

witam

kupilem za smieszne pieniadze garretta t3 i nwm czy go wkladac jak on sie zachowuje w AAZ

inni pisza ze ma strasznego laga a inni ze ok ?

co sadzicie
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

garrett t3 aaz lub inne ?

 

Postprzez Pozor » 30 sie 2013, o 10:14

Co do garreta T3 powiem tyle że lepszej turbiny nie dostaniesz pod ten silnik. Owszem można wpakować jakieś VNT ale to słabo wychodzi w TD lepszy jest efekt na T3. U mnie po wpakowaniu tego diabła to przy spokojnej jeżdzie jak dobijam do 2 tyś obr. to jest taki fajny świst owsze jest czuć tego laga bo dmuchać zaczyna pożądnie dopiero od 3 tyś. ale jak dmuchnie tonie ma przebacz momentalnie masz 5 tyś obrotów ;D a efekt jest taki że cię wbija w fotel dlatego pod te turbo wskazany jest intercooler i najlepiej gov mod żeby do 6 k obr. mógł się kręcić inaczej bez gov moda jest ori odcinanie dopływu paliwa od 3.8 tyś obr więc cały potencjał turbiny idzie razem z spalinami. Czytałem opinie na temat K24 vs T3 i większość przeważała na T3 ze względu na lepszą konstrukcję łopatek co za tym idzie doładowania. pełny efekt tego turba idzie uzyskać min. z pompy 10 mm nie mówiąc już o 12 mm kalibrze :cwaniak:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez manus2008 » 30 sie 2013, o 13:03

wlasnie chce przerobic pompe na 10mm mam z tdi

ino kule ten gov mod raz sprobowalem i auto nie chodzilo potem znow nie chodzilo z obrotow masakra
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez Pozor » 30 sie 2013, o 16:19

Wiadomo to jest tuning i zawsze coś może wyjść nie po naszej myśli mnie ten mod dopiero czeka
więc jestem ciekaw ale i tak na turbo nie narzekam :mrgreen: jest o wiele lepiej jak na tych małych pierdkach. Owszem późno wstaje tyle że ma to swoje usprawiedliwienie a mianowicie to że na poprzednich turbinach tak przyjemnie się nie jeżdziło mi :hyhy: A tak z ciekawości widze że sprzedajesz oby 2 turbinki, Jaką planujesz wpakować ? VNT ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez manus2008 » 30 sie 2013, o 22:35

narazie nwm jak sie sprzeda t3 to pomysle dalej :)

a kkk to juz lezy w garazu i sie kurzy

mysle na tym t3 ale hmm ten lag
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez Pozor » 31 sie 2013, o 09:46

nie bój się o tego laga bo tak strasznie nie jest jak już chociażby masz boost pina to biedy nie ma wystarczy bujnąć się do 2.700 obr. i po sprawie T3 robi wtedy swoją robotę, A dla TD turbiny które dmuchają od 2 tyś . są niebezpieczne bo kolano ci może silnik pokazać. Ale jak się wyda jakiś 1000 z hakiem to można wpakować spokojnie VNT i masz moment z dołu tak jak chcesz :-) wiadomo wszystko ma swoją cenę a na gratach TD taka turbina nie da rada wykrzesać nawet ułamka swojej mocy a przy T3 pakujesz pompę 10 mm, wtryski z Sb, skrzynia z tdi, podniesione ciś. tylko do 1.0 bar wystarczy problem jest taki że zmiana ćiś w T3 możliwa jest tylko przez MBC dodatkowo zwiększenie dawki i masz takiego diabła że zapomnisz o VNT
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości

cron