Efekt po montażu Boost Pin i podniesienie ciśnienia Garret T

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Efekt po montażu Boost Pin i podniesienie ciśnienia Garret T

Postprzez Soosexy69 » 5 wrz 2012, o 20:45

Witam wszystkich.Niedawno wstawiłem pina ala z golfa II i efekt jest ciekawy...ale dręczy mnie widoczne kopcenie jak dam mu lekko w kite...i z tego powodu też moje pytanie jak podkręcić moję turbo a dokładnie Garret T2, wiem że trzeba zrobić coś z tą łapą...ale pytanie brzmi czy mam odkręcić kontre na niej i ją bardziej skręcić czy w drugą stronę? Moim celem jest ograniczyć te kopcenie chociaż troche...i takie pytanie z czystej ciekawości do posiadaczy AAZ z moim turbo...czy u was także budzie się w okolicach 2,4 tyś obr ? z tego co czytałem to mała turbinka ale niby dmucha od niskich obrotów silnika...nie powinna od 2tyś?
Dodam iż pozmieniałem wszystkie przewody podciśnieniowe,zaworu egr nie posiadam więc to mam z głowy a w najbliższym czasie pozbędę się kata.

[ Dodano: 2012-09-05, 19:49 ]
co do turbo...mogę się mylić...sam MBC wystarczy? bez ruszania tej łapy ?
Soosexy69
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 20:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Efekt po montażu Boost Pin i podniesienie ciśnienia Garret T

 

Postprzez Matiuas » 5 wrz 2012, o 21:51

Soosexy69 napisał(a):co do turbo...mogę się mylić...sam MBC wystarczy? bez ruszania tej łapy ?

Wystarczy

Soosexy69 napisał(a):czy u was także budzie się w okolicach 2,4 tyś obr ? z tego co czytałem to mała turbinka ale niby dmucha od niskich obrotów silnika...nie powinna od 2tyś?

Ja mam k 14 ale wielkością te turbinki są podobne i tak pełne doładowanie moja osiąga przy około 2,6 tyś a budzi się 1,6 przy czym mam wywalonego kata, z katalizatorem było 1,8. Kiedy turbo osiąga pełne doładowanie zaczyna mocno ciągnąć dlatego zdaje Ci się że wtedy wstaje a tak naprawdę pompuje dużo wcześniej.
Miałem na chwile pożyczony manometr stąd moje wnioski
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez k0la » 5 wrz 2012, o 23:33

to turbo nie wstanie wczesniej niz przy 2200obr
mbc wystarczy pod warunkiem że prawidłowo go podepniesz
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez witboy » 6 wrz 2012, o 00:34

dokladnie to ze zacznie cos wczesniej pompowac to jedno ale to turbo niema zmiennej geometrji wiec sory ale piwyzej 2 tys

wywalenie kata czy srodkowego tlumika sprawi ze turbo troche wczesniej wstanie, tak samo jak podlejesz dawka ale skoro ci kopci i ci to przeszkadza to nie ruszaj dawki, u mnie dawka ostro podkrecona itd ale za to jaki fun z jazdy ;-) auta w okolicy 110 koni czy nawet 120 moga sie chowac...

mbc wystarczy ale daj te kulkowe ono jest idealne do diesla
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Soosexy69 » 6 wrz 2012, o 12:03

Dzięki Panowie za odpowiedzi.Kupie MBC i Manometr...co prawda jestem samoukiem co do mojego golfa i wszystko sam naprawiam i nigdy nie stał jeszcze u mechaniora złotej rączki, ale za cholerke nie wiem gdzie podpiąć MBC i Manometr...Jest ktoś z Trojmiasta albo okolic?

[ Dodano: 2012-09-06, 11:03 ]
kto oczywiście robił już taki modzik :)
Soosexy69
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 20:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez k0la » 6 wrz 2012, o 14:22

manometr wpinasz w przewód miedzy LDA a kolektorem ssącym za pomoca trójnika , a MBC w ten przewód co leci do gruszki
wszystko jest opisane na forum, poszukaj chwile a znajdziesz
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości