dzwięk silnika???klekot:P

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez l007 » 28 mar 2010, o 12:44

Witam
Tez mam problem z klekotaniem, ale..
Gdy odpale silnik to z prawej strony (jak sie siedzi w kabinie) tak jakby pod maska cos tupocze jak cholera, w zasadzie bardziej to jest odczuwalne w kabinie niz na zewnątrz ale na stówe to spod maski,

Klekot ten ustepuje prawie wogóle jak się troche doda gazzu..
co to moze byc ( moze poduszki pod silnikiem? )
Jezeli ktos mogłby mi pomóc to mogłbym jak i kolega jakis krotki filmik wrzucic jakby pomogło w ocenie..

Myslalem tez czy dobrym pomyslem by bylo zeby troszke obroty podkrecic, wtedy ten problem by znikl, ale obroty musialy by byc nieco wyzsze

W tej chwili obroty sa poniżej 1000, wiec teoretycznie ok,
prosze o jakies podpowiedzi

Dzieki , pozdrawiam
Avatar użytkownika
l007
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: chicago

 

Postprzez jacekPlacekkk » 28 mar 2010, o 13:37

daj filmik jakiś? i jak się zachowują paski itp?kiedy robiłeś rozrząd?
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez l007 » 28 mar 2010, o 14:50

dzieki,
niedługo coś nagram,
Nic w aucie nie robiono bo nie tak dawno kupilem,
Auto teoretycznie ma "tylko 160tys przebiegu"
dodam ze sam sprowadzilem a serwisowa podbijana regularnie,
Narazie moge wrzucic fotke silnika (przynajmniej bedzie wiadomo jaki to :) )
Tak naprawde sam nie wiem czy to tdi czy TD...

Obrazek [/list]
Avatar użytkownika
l007
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: chicago

Postprzez jacekPlacekkk » 28 mar 2010, o 15:17

TD :!: :-)
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez kajtek » 28 mar 2010, o 17:26

l007 napisał(a):Tak naprawde sam nie wiem czy to tdi czy TD...

TD, AAZecik, wygląda super, widac suchutki, czyściutki
l007 napisał(a):W tej chwili obroty sa poniżej 1000

i dobrze takie maja być, większych nie ustawiaj, u mnie jest 900 obr i jest bdb, nagraj filmik z tymi stukami...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez l007 » 28 mar 2010, o 19:05

Witam
dzieki za odpowiedzi
Wiec nagralem filmik, co do tych stuków to jak wspominalem najlepiej slychac w kabinie i tak tez jest na filmie,

- prosze zwrocic uwage gdy przygazuje troche i zblizam kamerke do prawej strony kokpitu - obroty spadają do "nominalnych" i wtedy slychac ten warkot, jakby jakis rezonans czy cos- nawet nie wiem jak to nazwac, ale napewno to nie zaden plastik tylko cos pod maską

Kiedy wysiadam i jestem przy silniku to juz tego tak nie slychac

No i jeszcze takie pytanie - czy to normalne ze on taki głośny,
moze na filmie az tak nie slychac ale w garazu to tak klekocze ze glowa mala,
mam jeszcze mercedesa e220 - o wiele wiele cichszy

dzieki za analize i pozdrawiam ;)

http://www.youtube.com/watch?v=_qeYQZACuJY
Avatar użytkownika
l007
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: chicago

Postprzez jacekPlacekkk » 29 mar 2010, o 10:53

nie patrz w garażu ;-) hym jak dla mnie to może łożyska na alternatorze?
moze być i pompa wody :!: mi wła nie miłosiernie i do tego miałem łożyska na altku i został mi napinacz do wymiany :!: no ale coś głośno chodzi a TD chodzą ciszej jak Tdi przynajmniej w mych przypadkach jakie mogłem porównać....

na filmie było pozamykać drzwii okna i maskę i narkręcic ze środka....

no i było nakręcic paski jak chodzą,,,, ten film na zimnym?


moja rada zdjąć pasek od altka i zobaczysz czy będzie różnica, allbo podjedz do warsztatu gdzie wiesz że robią Diesle
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez l007 » 29 mar 2010, o 15:06

Hej
Silnik byl srednio cieply :) napewno nie zimny,
Jak nagrywalem w kabinie to wszystko bylo zamkniete oprocz maski
A co do tego dzwieku który w kabinie nagrywałem (ten jakby rezonans ) to co to może byc?
Bo rozumiem ze o tym alternatorze i tych paskach to mowiles co do ogólnej głośnej pracy silnika..? , a pozatym myslalem ze td glosniejsze sa niz tdi - a ten to zwlaszcza bo klekocze gorzej niz traktor...
cholera wie co tu robic, - moze narazie sprobuje ten pasek zdjac z alternatora.. (chyba ze to sam alternator tak ciezko chodzi...)

[ Dodano: 2010-04-13, 15:02 ]
Witam
Troche dlugo to trwalo ale się co nieco wyjaśniło i prosiłbym osoby które troche się interesowały o pomoc :)
A więc
Jacekplacek napisał ze byc moze cos z alternatorem lub paski itd
Pomajsterkowalem troche z kolegą który troche aut przerobił i się okazało ze przez świece !

Kiedy odpalamy auto - najpierw jest czas kiedy swieca się grzeje ale potem napiecie na nich powinno znikac, (wg kolegi)natomiast nastepnie odpalam silnik i napiecie na swiecach caly czas jest podczas pracy silnika... co jest oczywiscie złe

Kolega mowi ze sa dwa warianty - albo ktos jakies obejscie zrobil z blizej nieznanych przyczyn zeby swiece byly na stale zalaczone, albo przekaznik sie wyrobil i caly czas sa przez niego załączone.
Teraz musze znaleźc przekaznik odpowiedzialny za rozlaczanie swiec ale niestety nie mam opiski na pokrywce (jak to mialem w innych autach)
Moze ktos sie orientuje który to ??????????
Aha, no i oczywiscie jak odkrecilismy kabelki od swiec (są takie dwa spięte w jedna wiazke i przykrecone obok pompy paliwa i one są od nich wszystkich) to faktycznie silnik odrazu zaczął ciszej pracowac i w srodku sie mniej telepie - dla mnie to az dziwne ze przez taką rzecz silnik głośniej pracuje..
Prosze o pomoc...
pozdrawiam ;)
Avatar użytkownika
l007
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: chicago

Postprzez ja22 » 14 kwi 2010, o 13:19

a no tak

[ Dodano: 2010-04-14, 13:20 ]
Witam
napisze jeszcze raz aby post sie odnowil..
Troche dlugo to trwalo ale się co nieco wyjaśniło i prosiłbym osoby które troche się interesowały o pomoc :)
A więc
Jacekplacek napisał ze byc moze cos z alternatorem lub paski itd
Pomajsterkowalem troche z kolegą który troche aut przerobił i się okazało ze przez świece !

Kiedy odpalamy auto - najpierw jest czas kiedy swieca się grzeje ale potem napiecie na nich powinno znikac, (wg kolegi)natomiast nastepnie odpalam silnik i napiecie na swiecach caly czas jest podczas pracy silnika... co jest oczywiscie złe

Kolega mowi ze sa dwa warianty - albo ktos jakies obejscie zrobil z blizej nieznanych przyczyn zeby swiece byly na stale zalaczone, albo przekaznik sie wyrobil i caly czas sa przez niego załączone.
Teraz musze znaleźc przekaznik odpowiedzialny za rozlaczanie swiec ale niestety nie mam opiski na pokrywce (jak to mialem w innych autach)
Moze ktos sie orientuje który to ?? ????????
Aha, no i oczywiscie jak odkrecilismy kabelki od swiec (są takie dwa spięte w jedna wiazke i przykrecone obok pompy paliwa i one są od nich wszystkich) to faktycznie silnik odrazu zaczął ciszej pracowac i w srodku sie mniej telepie - dla mnie to az dziwne ze przez taką rzecz silnik głośniej pracuje..
Prosze o pomoc...
pozdrawiam ;)

[ Dodano: 2010-04-14, 13:21 ]
l007 Λ
ja22
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 kwi 2010, o 13:18
Lokalizacja: elk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości