Dziwne zachowanie po uszczelnianiu pompy.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Dziwne zachowanie po uszczelnianiu pompy.

Postprzez CR7 » 18 lut 2014, o 22:40

Witam, problem jak w temacie. Moj golf (1.9 TD), mial uszczelniana cala pompe wtryskowa. Pompa podobno zostala ustawiona tak jak powinna byc fabrycznie, tak twierdzil mechanik, ktory to naprawial. Inny zas mechanik, ktory montowal pompe stwierdzil ze auto jest zapowietrzone i przez jakis czas bedzie troche "mulowate". Auto jest doslownie mulowate, nie jezdzi tak jak przed naprawa. Czy problemem moze byc to zapowietrzenie czy tez to ze te pompe mechanik mi przestawil. Moze troche nie jasno napisalem ale prosze o odpowiedzi. Pozdrawiam.
CR7
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 21:25
Lokalizacja: Jasło

Dziwne zachowanie po uszczelnianiu pompy.

 

Postprzez BieWas » 20 lut 2014, o 09:27

Pompa sie szybko odpowietrza pewnie 30km i po problemie jak ci nie minie ciag mechanika za frak ja miałem reg. Pompy i po wyjechaniu z od mechanika przejechałem 4km i poszło jak rakieta :) i chodzi do dziś
BieWas
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2 lut 2013, o 15:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez muchomorek165 » 20 lut 2014, o 14:36

To fakt pompa musi się odpowietrzyć. Ale z 5km i się zawsze odpowietrzała.
Ostatnio zrobiłem taki numer że filtr wymieniłem nie miałem czym zalać zapowietrzyło sie to na obroty przez kilka minut nawet nie chciał się wkręcić :P
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez krzyś » 20 lut 2014, o 15:01

A ten twój mechanik dobrze złożył rozrząd ustawił kąt wtrysku??
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez CR7 » 20 lut 2014, o 16:14

Ok. minelo kilka dni od naprawy i auto jezdzi troche żwawiej, lecz nie jest to to co bylo przed naprawa. Mozliwe jest ze powodem jest ,ze mechanik ktory robil pompe ustawil wszystko tak jak powinno byc fabrycznie? Podobno wczesniej pompa byla lekko "podkrecona" jak powiedzial i auto troszke wiecej spalalo jednak bylo mocniejsze. Co do tego mechanika co to montowal to gosc sprawdzony i zrobil na pewno wszystko ok. Roznica jak pisalem juz jest znaczna jednak auto nie jezdzi tak jak wczesniej.
CR7
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 21:25
Lokalizacja: Jasło


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Yahoo [Bot] i 3 gości