dziwne drgawki podczas jazdy ale ...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

dziwne drgawki podczas jazdy ale ...

Postprzez przemas_91 » 19 lis 2014, o 01:34

Witam zaczne od tego ze to moje pierwsze auto z silnikiem diesla 1.9 tdi 1z wczesniej mkIII 1.8 benz dlatego jestem troszke zielony.
A wiec opisze sytuacja jaka ma u mnie miejsce kupilem auto jakies 8 miesiecy temu i bylo wszystko okej zadnych problemow jezdzilo palilo jak trzeba, od jakis + - 3 miesiecy delikatnie poszarpywalo w dolnych obrotach (1500) na wyzszych biegach 4-5 dodam ze teraz szarpie czesciej prawie zawsze co dziwne sytuacja potrafi zniknac po kilkukrotnym wcisnieciu sprzegla i delikatnym daniu gazu nieraz wystarczy 1-2 wcisnac sprzeglo i w momencie lapania dodac lekko gazu ale juz przy puszczeniu pedalu gazu badz zmianie biegu sytuacja wraca i ma dziwne delikatne drgawki jak dam mu w piz.. czasami szarpnie wtedy nie daje bo szkoda go meczyc ale w sytuacji kiedy ustanie dam do dechy i idzie bez szarpniecia i tak jak wyzej do puszczenia gazu lub zmiany biegu roznie to z tym bywa i teraz mam takie pytanie od czego zaczac? co sprawdzic ? a 2 pytanie chcialbym kupic kabel taki zebym mogl sam zrobic logi sprawdzic dawke kat wtrysku poleci ktos jakis dobry kabel w rozsadnej cenie ?
Avatar użytkownika
przemas_91
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 01:06
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Rocznik: 2000
Silnik: 1.9 Tdi AHF
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

dziwne drgawki podczas jazdy ale ...

 

Postprzez k-m-r1 » 19 lis 2014, o 09:15

w sprawie przewodu VAG tematów było przynajmniej 50 jaki i co z czym... opcja szukaj

gdyby to był AFN 110 km to powiedział bym 2-masa
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48