Dziwna sprawa z odpalaniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z odpalaniem

Postprzez rydzek102 » 26 lut 2008, o 16:49

witam
4 dni temu mechanik zmieniał mi pompe paliwowa i od tamtej pory dzieje sie cyrk z odpalaniem a mianowicie przy przekreceniu kluczyka kontrolka od swiec zapala sie dosłownie na ułamek sekundy( na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo) i auto nie chce palic i po dłuzszym kreceniu auto odpala a za mna pojawia sie niebieski dym . swiece sa dobre bo sprawdzałem. napiszcie co to moze byc ? wiem ze moge oddac do mechanika zeby to naprawił ale zas bedzie sie z tym babrał z dzien a ja potrzebuje auta do pracy.
rydzek102
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 gru 2007, o 20:05
Lokalizacja: BOLES?AWIEC

problem z odpalaniem

 

Postprzez opolanin » 26 lut 2008, o 17:25

panowie dajcie fotki bo ja tak nie mam, sam jestem ciekaw
opolanin
 

Postprzez piotr0488 » 26 lut 2008, o 17:47

zapewne zle ustawil pompe, inny kont pompy jest, musisz odkrecic bodajrze 4 sruby i i zmienic troszke kat pompy, a jak odpalasz i zaraz ci gasie kontrolka od swiec to nie odpalaj, poczekaj ok 15-30 sekund i wtedy krec silnik.
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez scols11 » 26 lut 2008, o 21:17

Jesli masz silnik 1Z musisz sie podpiac pod VAG-a i sprawdzic kat wtrysku !! Zapewnie jest spozniony ale na tzw. oko tego nie ustawisz !!! Kat wtrysku w TDI jest poprawny gdy ma 49-51 lub lekko przyspieszony do 55!!
Lub pomylil sie na rozrzadzie!!!!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Dziwna sprawa z odpalaniem

Postprzez wazki21 » 5 mar 2008, o 10:25

Witam. Mam taki problem, mianowicie jak odpalam moją golfine zimną na ssaniu to kilka razy pokreci dopiero odpali, natomiast bez ssania odpala na strzał. Dlaczego tak sie dzieje nie mam pojęcia. Powietrza z paliwem nie zasysa......Pompe mam dopiero co po remoncie bo była już na wymarciu. Czyżby znowu remoncik mnie czekał......??
wazki21
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 15:08
Lokalizacja: OPOLSKIE

Postprzez piotr0488 » 5 mar 2008, o 17:02

a moze masz sanie za mozcno ustawione i podczas krecenia dlawi sie paliwe....
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 6 mar 2008, o 09:49

wazki21, jesli po remoncie to jedz do tego goscia z reklamacja
ps. gdzie regenerowales??
opolanin
 

Postprzez wazki21 » 6 mar 2008, o 13:44

Bede niestety chyba musiał. Wymienie jeszcze filtr paliwa i zobacze co sie bedzie działo. Samochód odstawiłem znajomemu mechanikowi. Co sie okazało....że pompa to juz kompletna kupa, bo ciekło gdzieś od strony rozrządu..ale Polak jak to mówia potrafi. Miał na stanie taką pompę jak moja też na wymarciu. Wiec złożył z dwóch jedną. Nic nie cieknie, aha no i pali mi o 2 litry mniej okolo. Z 7L nie schodził teraz do 5,5L zamyka sie średnie spalanie. Wiec mam nadzieje ze to tylko jakaś pierdółka........I najważniejsze koszt naprawy łącznie - 50 zł!!!!
wazki21
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 15:08
Lokalizacja: OPOLSKIE

Postprzez opolanin » 11 mar 2008, o 09:47

wazki21, to Ci sie udalo , ja mam pompe do regeneracji koszt okolo 600 zeta
opolanin
 

Postprzez novik11 » 5 maja 2008, o 14:35

lewap81 jezeli chcesz wymienic swiece i jak na opisie masz 1.9 D to ciasno jest odkrecac swiece jak ja wymienialem to odkrecilem przewory od wtryskow choć tez slyszalem ze sa sposoby bez odkrecania przewodów
novik11
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 17:58
Lokalizacja: Ostróda

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości