Dziwna przypadłość i problem w golfie AFN

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Dziwna przypadłość i problem w golfie AFN

Postprzez AdamPLSieradz » 12 maja 2013, o 08:26

Hej,
ostatnio pojawił się u mnie taki mianowicie problem : auto raz jechało ok, jak się mocno depnęło, to zasuwało jak szalone, a innym razem totalny muł. Chyba łapało przeładowanie na 5 biegu przy delikatnym wciskaniu gazu przy niskich obrotach, przy ostrej jeździe tak nie było. Oddałem więc auto w ręce, jak mi się wydawało, dobrego mechanika, który stwierdził, że po podłączeniu kompa pokazuje uszkodzenie przepływomierza. Jednak, co trochę dziwne, kazał mi jechać do innego mechanika, żeby potwierdził jego hipotezę, bo stwierdził, że komp może kłamać a wydawać niepotrzebnie kupę kasy na przepływkę - szkoda. Więc pojechałem do innego, podłączyliśmy auto i jazda. Okazało się, że turbo ładuje tylko 1.2-1.3 bara zamiast ok 2 barów. Jednocześnie stwierdził, że to nie jest przepływomierz.

Poza tym ostatnio leje, jest chłodno i zauważyłem, że wtedy auto lepiej idzie , znacznie lepiej, ale nie podłączałem go wtedy pod komputer i nie wiem co by pokazał.

Podpowiedzcie coś , bo oszaleje z tymi mechanikami i z tym autem , każdy mówi co innego i mnie zwodzi.
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Dziwna przypadłość i problem w golfie AFN

 

Postprzez palio » 12 maja 2013, o 08:56

AdamPLSieradz, jak masz vaga to sczytaj błędy oraz wykonaj kpl logów (statyczne, BS oraz dynamiczne).

Które logi masz wykonać są w tym temacie -> http://www.golf3.pl/topics10/diagnostyka-vt56017.htm


Bez logów nie jestem w stanie pomóc.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 14 maja 2013, o 22:55

1,2- 1,3 doladowania? było zmieniane Turbo na wieksze? dużo wieksze? Silnik modzony? że piszesz że powinno okolo 2 barow? 2 bary to NAAAAPRAWDE sporo i seryja napewno by tyle nie wytrzymała, seryjne doładowanie powinno sie wachać 0,8-0,9 juz przy 1750 rpm. A to że auto idzie lepiej w chłodne dni to normalka, bo IC do zbyt dużych nie należy ale przy serii, nie powinno sie tego praktycznie odczowac, natomiast w gorące dni przy wiekszych dmuchnieciach Turbiny seryjny IC nie nadąza chłodzić, robi sie piekiełko w dolocie, z tyłu czarny bączek i auto slabnie.... rob logi dynamiczne i wszystko sie okarze
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez AdamPLSieradz » 16 maja 2013, o 08:31

Turbo zostało wyjęte i rozmontowane przez mechanika , który stwierdził, że turbo jest zasyfiałe i trzeba je wyczyścić. Na komputerze pokazał się napis : "niedoładowanie" czy coś takiego , a mechanik po odczytach powiedział , cytuje : 0,5 bara gdzieś :[color=red]ucieka[/color] :D




Używanie wulgaryzmów oraz stosowanie skrótów wulgaryzmów i oszukiwanie cenzora będą karane warnem.
palio45
Ostatnio edytowano 16 maja 2013, o 18:53 przez AdamPLSieradz, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez palio » 16 maja 2013, o 18:55

AdamPLSieradz, logi, logi, logi wtedy będzie wiadomo co dzieje się z autem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzysiek1606 » 22 maja 2013, o 07:29

AdamPLSieradz napisał(a):Turbo zostało wyjęte i rozmontowane przez mechanika , który stwierdził, że turbo jest zasyfiałe i trzeba je wyczyścić. Na komputerze pokazał się napis : "niedoładowanie" czy coś takiego , a mechanik po odczytach powiedział , cytuje : 0,5 bara gdzieś :[color=red]ucieka[/color] :D




Używanie wulgaryzmów oraz stosowanie skrótów wulgaryzmów i oszukiwanie cenzora będą karane warnem.
palio45

sprawdz czy nie jest pekniety przewod przy kolektorze ssacym czesto pekaja wzdlurz
i tego nie widac :hyhy:
krzysiek1606
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 mar 2013, o 09:37
Lokalizacja: wnd


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości