Mam takie pytanko. W silnikach 1Z kąt wtrysku powinien wynosić z tego co wiem 45-50. Jak to ma sie do spalin???? czy kątem wtrysku reguluje sie skład spalin????? Ostatni na ten temat spoiłem sie ze swoim szwagrem. On twierdzi że kąt wtrysku reguluje sie indywidualnie do każdego silnika podczas podłączenia pod analizator spalin ja znowuż twierdze że za skład spalin odpowiedzialny jest ECU a kat to moment w którym ma być wtrysk do cylindrów gdy tłoki dochodzą do GMP
Co ma wspólnego chwila zapłonu mieszanki do jej składu
?
Napiszcie który z nas ma racje

), a ten wynosi gdy samochod jest nagrzany ok 40-50. ECU samo sobie reguluje ten kat za pomoca zaworka n108. Dlatego jesli w grupie 000BS kat wynosi np 35 to w grupie 000 wynosi on 51. Ale jesli kat poczatku wtrysku jest zbyt mocno opozniony lub za wczesny wtedy zaworek nie ma wielkiej mozliwosci regulacji (podczas normalnej jazdy widac jak zmienia sie kat wtrysku w grupie 000)

Z vagiem mam dopiero od niedawna do czynienia i dlatego się pytam, pozatym pod wykresem jest okno gdzie pisze "result" lub jakoś tak czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi co tam pisze?????? Chodzi mi o te komunikaty co sa tam wyświetlane