Duży problem z 1Z PROSZĘ O POMOC.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Duży problem z 1Z PROSZĘ O POMOC.

Postprzez Tupas20 » 6 mar 2014, o 16:34

Witam :) Mój problem zaczął sie do dnia w którym odebrałem auto od mechanika. Auto wstawiłem do niego w celu zmiany rozrządu, uszczelnieniu pompy i czyszczenie (kapało z niej), wymianie oleju i wszystkich filtrów. Gdy go odebrałem przejechałem około 150 km i wtedy zaczęło sie :( Auto pali normalnie, ruszyłem ujechałem z 15km i zaczęło szarpać gdy wrzuciłem na luz zgasło, kręciłem i nic :( Po 10 minutach odpaliło i zaczeło falować na obrotach. I od tego czasu gdy był ciepły to falował i po przejechaniu max 20 km zaczęło szarpać jak by silnik miał wypaść i gasło. Po odczekaniu znów paliło normalnie. A gdy ciepły kreci i kręci i nic nie pali :( Proszę pomóżcie bo ja już jestem załamany :(
Tupas20
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łobżenica

Duży problem z 1Z PROSZĘ O POMOC.

 

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 16:44

Rozrząd dobrze ustawiony?
Odkręć nakrętki przy wtryskach i sprawdź czy dochodzi paliwo.
Kostki dobrze wpięte?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Reiven » 6 mar 2014, o 19:38

Wróć do mechanika który to robił! Zdejmował nastawnik? W którym miejscu ciekła pompa?
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 19:44

Jaka jest dawka na ciepłym silniku?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Tupas20 » 6 mar 2014, o 22:05

Twierdzi że rozrząd dobrze ustawiony :) Auto odprowadziłem do niego:)

[ Dodano: 2014-03-06, 21:11 ]
Reiven napisał(a):Wróć do mechanika który to robił! Zdejmował nastawnik? W którym miejscu ciekła pompa?

Tak zdejmował nastawnik, twierdził ze jest zabrudzony, wyczyścił go i wszystkie uszczelki czy coś takiego zmieniał :( A pompa już sie kiedyś pociła:( ale nie kapało z niej a póżniej zaczęło kapać :( ja za bardzo sie nie znam:( tak z dołu pompy kapało
Tupas20
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łobżenica

Postprzez Reiven » 6 mar 2014, o 22:29

Podejrzewam że uwalił nastawnik, VAG i logi inaczej można tylko gdybać.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 22:32

Nastawnik może i dobry tylko ciekawe czy sprawdził wszystko vagiem przed rozebraniem i czy potem wszystko ustawił tak jak należy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Tupas20 » 6 mar 2014, o 22:44

palio napisał(a):Nastawnik może i dobry tylko ciekawe czy sprawdził wszystko vagiem przed rozebraniem i czy potem wszystko ustawił tak jak należy.

Podejrzewam ze właśnie tutaj popełnił błąd ze przed rozebraniem go nie podłączył i nie sprawdził :( i wspominał ze zmienił jakieś czujnik temperatury w nastawniku. Ale wczoraj byłem na próbie i nadal kicha :( Bo auto po 5 km zaczęło szarpać (oznaki braku paliwa) po czym na luzie zgasło. próba odpalenia po jakis 15-20 min powiodła sie lecz auto falowało na obrotach i po chwili zgasło :(
Tupas20
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łobżenica

Postprzez palio » 6 mar 2014, o 22:47

Zapewne chodziło mu o czujnik temperatury paliwa. Jest wewnątrz pompy w nastawniku. Jak zepsuł to niech naprawi teraz.
Napięcia nastawnika i dawka zapewne do regulacji.

Zresztą kolega Reiven ma rację. Vag prawdę powie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Tupas20 » 7 mar 2014, o 16:22

palio napisał(a):Zapewne chodziło mu o czujnik temperatury paliwa. Jest wewnątrz pompy w nastawniku. Jak zepsuł to niech naprawi teraz.
Napięcia nastawnika i dawka zapewne do regulacji.

Zresztą kolega Reiven ma rację. Vag prawdę powie.

A jakie powinno być to "Napięcie nastawnia i dawka" ? Pomożecie koledzy :) ?? Z góry dziekuje za całą pomoc :)
Tupas20
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łobżenica

Postprzez palio » 7 mar 2014, o 16:27

Dawka na rozgrzanym silniku 3.0 - 3.2 mg/suw.

Napiecie RSW na niepracującym silniku powinno być 0,740v lub w pobliżu tej wartości .

Polecam temacik -> http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Reiven » 7 mar 2014, o 18:22

Sprawdź też wskazania czujnika temp paliwa skoro go wymienił.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości

cron