Duże drgania kokpitu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Duże drgania kokpitu

Postprzez k4sz40ne » 2 paź 2013, o 12:46

Witam wszystkich..
Wiem, że zapewne dużo było tematów na ten temat, ale mam dylemat między innymi problem z drganiami kokpitu/budy przy wolnych obrotach i ruszaniu wiem że chodzi na 100% o poduchę silnika tylko problem tkwi w tym, że 2 mechaników mówi inaczej jeden że przednia drugi ze tylna, a nie chce wyrzucać kasy w błoto niepotrzebnie.. :-(

Więc pytanie moje jest proste która według was poducha poszła i któremu mechanikowi zaufać ?

Silnik 1,9TDI 1z 95rok
Avatar użytkownika
k4sz40ne
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Śląsk

Duże drgania kokpitu

 

Postprzez Peter056 » 2 paź 2013, o 13:12

Ja w takim wypadku wymieniłbym obie, bo zużycie jednej w jakimś stopniu jednak oddziałuje na trwałość drugiej.
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez k4sz40ne » 2 paź 2013, o 17:41

Myślałem o tym, ale chce włożyć zamiennik jakiś, a słyszałem że orginalne są najlepsze więc nie chcę pozbywać się jednej z dobrych poduch..
Avatar użytkownika
k4sz40ne
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Paweu » 2 paź 2013, o 19:18

k4sz40ne napisał(a):le chce włożyć zamiennik jakiś


Włożysz zamienniki i deska będzie ci skakać gorzej niż na ori wylatanych.

Odłóż trochę pieniążka i kup ori. Bo innych niestety się nie opłaca. :kwasny:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Peter056 » 2 paź 2013, o 22:26

No i na początku bądź przygotowany na drgania kokpitu, bo poduszki muszą się ułożyć. ;)
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez k4sz40ne » 3 paź 2013, o 10:18

Okey, ale wracając do tematu to na którą poduchę byście stawiali bardziej według was i za która byście się zabrali ?

Drgania kokpitu/budy wolne obroty nasilające się przy ruszaniu lecz w czasie jazdy brak.
Avatar użytkownika
k4sz40ne
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Peter056 » 3 paź 2013, o 12:41

Ja bym stawiał na tylną.
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez Revo » 3 paź 2013, o 23:15

Mi znajomy sprawdzał tak , podniósł maske, kazał mi zaciągnąć ręczny i wbić wsteczny , a później to samo tylko że jedynke wbić. Tylko teraz ni cholery nie mogę sobie przypomnieć które gibanie i na jakim biegu odpowiadało za którą poduszkę . :wsciekly: :cisza:
Avatar użytkownika
Revo
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 22:06
Lokalizacja: dojcze ogóren

Postprzez k4sz40ne » 5 paź 2013, o 01:22

Jeśli ktoś z was miałby skuteczny sposób na sprawdzenie to chętnie wysłucham ;-)
Avatar użytkownika
k4sz40ne
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Revo » 5 paź 2013, o 23:49

Jak tylko wróci z DE to postaram się napisać :) .
Avatar użytkownika
Revo
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 22:06
Lokalizacja: dojcze ogóren

Postprzez Pitekz » 20 paź 2013, o 13:01

Paweu_mk3 napisał(a):
k4sz40ne napisał(a):le chce włożyć zamiennik jakiś


Włożysz zamienniki i deska będzie ci skakać gorzej niż na ori wylatanych.

Odłóż trochę pieniążka i kup ori. Bo innych niestety się nie opłaca. :kwasny:


Święta prawda ja założyłem MALLE i przednia po ok 1000km przestała istnieć.
Tylko ori
Pitekz
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22 maja 2009, o 20:52
Lokalizacja: 100-lica

Postprzez karp » 20 paź 2013, o 13:28

Jakie sa ceny Ori ?
Wymień obydwie
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości