drgania silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 20 sie 2008, o 20:04

no właśnie o to chodzi ze nie trzeba czyscic nastawnika bo ten myk temu pomoże.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez leopard » 21 sie 2008, o 01:01

SotoM napisał(a):no właśnie o to chodzi ze nie trzeba czyscic nastawnika bo ten myk temu pomoże


nastawnik zawsze warto wyczyścić ... raz na Xkkm - i głowa nie boli czy to wina nastawnika czy coś mechanicznego siada ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Robertuss » 21 sie 2008, o 07:34

leopard napisał(a):
SotoM napisał(a):no właśnie o to chodzi ze nie trzeba czyscic nastawnika bo ten myk temu pomoże


nastawnik zawsze warto wyczyścić ... raz na Xkkm - i głowa nie boli czy to wina nastawnika czy coś mechanicznego siada ...

no właśnie, ja mam juz to za sobą :mrgreen:
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lizardking » 22 sie 2008, o 22:38

kolego Leopardzie, miej trochę litości nad niemiecką technologią i nie doradzaj mniej zaznajomionym z techniką kolegom takich rozwiązań
Mędrcy znają wszystkie pytania a głupcy wszystkie odpowiedzi.
lizardking
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Konin

Postprzez leopard » 22 sie 2008, o 22:43

jakich rozwiązań ... niemiecka technologia była prosta jak budowa cepa - dzięki temu te auta tak długo jeżdzą ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez piotr0488 » 22 sie 2008, o 23:00

leopard, i budowa fiata 126p ... :lol: :lol: :lol: :lol:
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jacek_dd » 7 wrz 2008, o 19:09

Ustawiłeś kąt wtrysku po wymianie rozrządu ?
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości