Dławi przy zimnym silniku / Duże spalanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Dławi przy zimnym silniku / Duże spalanie

Postprzez albert107 » 10 paź 2012, o 10:27

Witam,
1. ostatnimi czasy gdy odpalam samochód gdy silnik jest zimny po przerwie kilkugodzinnej (np. po nocy) to strasznie dławi sie, strzela, ciężko to określić, jakby sie dusił. Gdy odpalam na świecach rusza na dotyk i już po paru minutach jazdy gdy go zgasze moge odpalić normalnie bez używania świec. O co chodzi?

2. też ostatnimi czasy zauważyłem bardzo wysokie spalanie (9-10l w mieście przy ekonomicznej jeździe). czy ma to coś wspólnego z wyżej opisanym problemem?

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam albert107.
albert107
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 23:04
Lokalizacja: Kraków

Dławi przy zimnym silniku / Duże spalanie

 

Postprzez konradgolf3 » 10 paź 2012, o 16:06

widocznie ucieka ci paliwa stad te spalanie i oczywiscie zapowietrza sie uklad sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez albert107 » 10 paź 2012, o 19:08

Dzięki za rade, a odnośnie tego pierwszego problemu?
albert107
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 23:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez konradgolf3 » 11 paź 2012, o 09:46

nie zrozumialem tego co ty bez swiec go palisz ? na paczatku?

[ Dodano: 2012-10-11, 08:47 ]
[quote="albert107"]Witam,
1. ostatnimi czasy gdy odpalam samochód gdy silnik jest zimny po przerwie kilkugodzinnej (np. po nocy) to strasznie dławi sie, strzela, ciężko to określić, jakby sie dusił - bez grzania swiec go palisz?
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez albert107 » 11 paź 2012, o 23:37

Chodzi o to że musze odpalać świece ręcznie dodatkowo, tam po lewej. Jak przekręcam kluczyk, zapala sie lampka od świec i gaśnie po paru sekundach ale silnik i tak jest nienagrzany i dławi - ciężko sie odpala. Musze ręcznie wyciągnąć tam z boku i dopiero odpalić. Wystarczy że wyciągne i przekręce kluczyk i odpala po 1sekundzie. Natomiast bez wyciągania tam z lewej tego wihajstra od świec (nie wiem jak to sie nazywa fachowo ;)) moge włączać i wyłączać kontrolki palą sie pare sekund i gasną, nawet jak poczekam jeszcze chwile i chce odpalić to lipa. Dopiero jak tego wihajstra wyciągne.

A co do dużego spalania to może coś pomóc wymiana filtrów powietrza, paliwa?
Bo chyba dawno nie były wymieniane.
albert107
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 23:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez konradgolf3 » 12 paź 2012, o 09:47

wymiana filtra nic nie da musisz sprawdzic przewody paliwowe tj. opaski na nich(daj nowe opaski ale utnik kawalek starego przewodu i naciagnij nowy jeszcze nie wyrobiony)
tu przy filtrze zobaczyc przewody od pompy czy ktorys nie cieknie te gume i te na wtryski

[ Dodano: 2012-10-12, 08:48 ]
te gumowe na pompie( od wtrysku do wtrysku) i przewody na wtryski te metalowe
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron