 w koncu taki mi mechanik zalecil ale wole sie zapytac. Dodam ze wczesniej był zalany MOBIL 10W40
 w koncu taki mi mechanik zalecil ale wole sie zapytac. Dodam ze wczesniej był zalany MOBIL 10W40Moderator: Moderator
 w koncu taki mi mechanik zalecil ale wole sie zapytac. Dodam ze wczesniej był zalany MOBIL 10W40
 w koncu taki mi mechanik zalecil ale wole sie zapytac. Dodam ze wczesniej był zalany MOBIL 10W40 , a tak poważnie , uważam że syntetyk to olej do silników o małym przebiegu ewentualnie w bardzo dobrej kondycji , a mineralny do silników starej generacji z popychaczami mechanicznymi , gdyż jest to olej dość gęsty a technologia hydrauliczna posiada wiele mikro otworków przez które mineralny olej dość ciężko dociera zanim się rozgrzeje .Po za tym są opinie że zostawia nagar który osadza się i zmniejsza lub zakleja całkiem magistrale olejowe.
 , a tak poważnie , uważam że syntetyk to olej do silników o małym przebiegu ewentualnie w bardzo dobrej kondycji , a mineralny do silników starej generacji z popychaczami mechanicznymi , gdyż jest to olej dość gęsty a technologia hydrauliczna posiada wiele mikro otworków przez które mineralny olej dość ciężko dociera zanim się rozgrzeje .Po za tym są opinie że zostawia nagar który osadza się i zmniejsza lub zakleja całkiem magistrale olejowe. 
 ) więc nawet jeśli ktoś twierdzi że półsyntetyk mu bierze a mineralnego mniej spala , to ja wole dolać co jakiś czas , ale zapewnić lepsze smarowanie .
  ) więc nawet jeśli ktoś twierdzi że półsyntetyk mu bierze a mineralnego mniej spala , to ja wole dolać co jakiś czas , ale zapewnić lepsze smarowanie .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości