Witam!
Mam pytanie odnośnie szlifowania czoła wału. Mam podejrzenie że przez to czoło wału wcześniej mi jedna śruba na wale się odkręciła, a druga po prostu pękła. Mechanik stwierdził że to czoło jest gładkie, a sam wał jest prosty i nie trzeba przy nim ingerować. Mówił że byłyby zaraz widoczne rysy na czole. Czy można tak "na oko" stwierdzić że wał jest gładki? Nie chce za parę tys. kilometrów znowu robić kapitalnego remontu. Z góry dziękuje za odp. Silnik to 1.9 TDI (AHU)
			
		

 i poprostu mówi wymień to i wymień tamto nie szlifując czopa wału i wcale nie trzeba do tego ściągać wału korbowego jest specjalny frez do tego ale to kosztuje. Sam niedługo będę szlifował wał niech tylko kasę uzbieram
   i poprostu mówi wymień to i wymień tamto nie szlifując czopa wału i wcale nie trzeba do tego ściągać wału korbowego jest specjalny frez do tego ale to kosztuje. Sam niedługo będę szlifował wał niech tylko kasę uzbieram  

 ...ale 10tyś i jest wszystko good.
...ale 10tyś i jest wszystko good. a przypadek gdzie pękła śruba to był taki że mechanik prawdopodobnie za mocno dokręcił bo chciał miec tą robotę z głowy dla info moment dokręcenia śruby to 150 Nm
 a przypadek gdzie pękła śruba to był taki że mechanik prawdopodobnie za mocno dokręcił bo chciał miec tą robotę z głowy dla info moment dokręcenia śruby to 150 Nm  
 po co robić dodatkowe koszty pytanie tylko dlaczego śruby nie wytrzymywały czy to wina mechanika czy czegoś innego
  po co robić dodatkowe koszty pytanie tylko dlaczego śruby nie wytrzymywały czy to wina mechanika czy czegoś innego