Czarny dym i ciezkie odpalanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Czarny dym i ciezkie odpalanie

Postprzez Panedonium » 4 lut 2012, o 11:36

Witam
Mam problem z odpaleniem mojego bandyty mk3. Przy niskich temp. powiedzmy powyzej -10 silnikiem strasznie trzesie a jak juz odpali to wydobywa sie mega czarny dym. Wszystkie filtry wymienialem ponad miesciac temu. Aku daje rade . Ponadto czasem slychac raz na jakis czas jakby rozrusznik sie przekrecal ale to jak go juz dlugo trzymam. Czy to moze byc opd tego ze paliwo zamarza ?
Panedonium
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 gru 2011, o 23:14
Lokalizacja: Trojmiasto

Czarny dym i ciezkie odpalanie

 

Postprzez garas1 » 4 lut 2012, o 11:47

Jak silnikim strasznie trzęsie to masz popalone świece. :zly:
Jak czarny dym to pewnie turbina się kończy. :dobani:
Rozrusznik w golfach to standard u mnie też przepuszcza w takie mrozy. :zakrecony:
Paliwo też możesz mieć złej jakości i się robią gluty w baku. :cenzura:
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Mariusz164 » 5 lut 2012, o 05:16

mój golfik odpala odrazu bez zarzutu tylko jest mega duża chmura siwego dymu kiedyś tak się nie działo no i telepie na początku silnikiem i nie równo troche chodzi czy to może być wina kończących się wtrysków? przejechane 235 tyś km jeżdze na platinium 5w30 oleju nie bierze ani grama można powiedzieć
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Re: Czarny dym i ciezkie odpalanie

Postprzez Dzikuvip » 5 lut 2012, o 11:48

Panedonium napisał(a):Witam
Mam problem z odpaleniem mojego bandyty mk3. Przy niskich temp. powiedzmy powyzej -10 silnikiem strasznie trzesie a jak juz odpali to wydobywa sie mega czarny dym. Wszystkie filtry wymienialem ponad miesciac temu. Aku daje rade . Ponadto czasem slychac raz na jakis czas jakby rozrusznik sie przekrecal ale to jak go juz dlugo trzymam. Czy to moze byc opd tego ze paliwo zamarza ?


Kolego sprawdz świece, pościągaj kable z nich i weź jakiś przewód , styknij z plusem na aku i z łepkiem na świecy, jak dobra to powinna iskrzyć

Jak świece bedziesz miał oki to pogadamy dalej ;)
Avatar użytkownika
Dzikuvip
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 17:25
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez slawek5t » 5 lut 2012, o 12:01

Mariusz164 napisał(a):mój golfik odpala odrazu bez zarzutu tylko jest mega duża chmura siwego dymu kiedyś tak się nie działo

U mnie pomógł aku oraz ustawienie kąta wtrysku.
Ale dymek i tak zawsze będzie. Tyle że nie powinien byc on duży :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SotoM » 5 lut 2012, o 12:48

Dzikuvip napisał(a):styknij z plusem na aku i z łepkiem na świecy, jak dobra to powinna iskrzyć
jak bedzie na zawrciu to tez bedzie iskrzyc...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Dzikuvip » 5 lut 2012, o 15:37

SotoM napisał(a):
Dzikuvip napisał(a):styknij z plusem na aku i z łepkiem na świecy, jak dobra to powinna iskrzyć
jak bedzie na zawrciu to tez bedzie iskrzyc...


tak ale rzadko sie to zdarza a i przeważnie szybko sie takie palą i nie iskrzą ;)
Avatar użytkownika
Dzikuvip
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 17:25
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez radomiak » 6 lut 2012, o 01:20

najlepsy sposob wykrecic i sprawdzic


http://www.youtube.com/watch?v=MNbjmqvn ... re=related
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości