coś piszczy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

coś piszczy

Postprzez _hanusek_ » 13 sie 2012, o 15:34

witam.
po wymianie pompy wody piski z pod maski zmalaly...

po uruchomieniu zimnego silnika chwile cos piszczy i przestaje. Wczoraj przeleciałem troche trasy i piski pojawily sie w znowu podczas jazdy....

chcę się was poradzić jak sprawdzić czy to pasek czy alternator ?
pasek GATES wymieniony jakieś może 2 tys km temu.

zacząć od wymiany paska na CONTINENTAL ?
proszę o pomoc bo te piski juz mnie denerwują ;////
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

coś piszczy

 

Postprzez trojeczkaGT » 13 sie 2012, o 16:34

poprostu wejdz pod auto i zobacz czy pasek jest luzny ;p ma sie nie poddawac na scisk :) ma byc jak najsztywniejszy
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 13 sie 2012, o 19:06

U mnie też na zimno ostatnio piszczało.
Miałem luz na pewnym kole pasowym. Zmieniłem łożysko i teraz jest cisza
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SotoM » 13 sie 2012, o 19:35

_hanusek_, u ciebie najprawdopodobnie jest luz na precie napinacza - standard w dizlach jeźdżąych w mk3. za 20zł mozna kupic zestaw baprawczy i po problemie z tym ze trzeba na stół wyjac ta cała podstawe osprzetu którą demontowałes w celu wymiany pompy wody...
pasek nie ma nic do tego GATES czy Conti to dobre firmy... wiec nie ma sensu wymianiac na innej firmy... jesli wystepuja te piski na bjegu jałowym to spróbuj czymc naprzec na ten pret ostroznie i zobaczysz czy ten pisk świergot minie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez _hanusek_ » 13 sie 2012, o 22:12

na biegu jalowym mniej lub wogóle zależy kiedy... jesli jade 100 to slychac piski rzucam na luz ustepują.

hmm o jakim napinaczu piszesz ?
silnik 1,9 GTD napinam pasek alternatorem....
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

Postprzez blabson » 14 sie 2012, o 10:33

pewnie mówi o napinaczu z tdi o tym pręcie Obrazek u mie jest właśnie na nim luz i za się jakoś go usunąć?
blabson
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:33
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Reiven » 14 sie 2012, o 17:58

To może tłumik drgań na kole pasowym?
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez _hanusek_ » 17 wrz 2012, o 22:06

piski wydobywały się z alternatora.... wymieniłem łożyska i szczotki.... koszt 100 zł

;))
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron