SotoM napisał(a):mi nie rzuca
tylko i wyłącznie z jednego powodu - masz osłonę plastikową nad wałkiem ... jesli nie ma osłony drobinki oleju wylatują przez odkręcony korek wlewu oleju - dlatego na "szmatce masz kropki oleju"

Moderator: Moderator
SotoM napisał(a):mi nie rzuca

SotoM napisał(a):akurat cos takiego przerabiałem ostatnio...
Tak więc dmuchanie z pod korka jest jak najbardziej prawidłowe (oczywiście w granicach normy) a co do odrzutnika jak się go wyjmie silnik przeciaga olej odmą w kolektor (sprawdzone osobiście)



Reiven napisał(a):pracujące tłoki wytwarzają ciśnienie w skrzyni korbowej to jest napisane w każdej jednej książce fachowej
Reiven napisał(a):Ci co się znają wiedzą co to próba olejowa
![:]](https://www.golf3.pl/images/smilies/cwaniak.gif)
mani51 napisał(a):
a co do Twojego pierwszego pytania na które nikt nie raczył Ci odpowiedzieć to ciśnienie oleju w twoim silniku powinno być 2 bary przy 2000 obr/min
, nie kopci, żadnych płynów eksploatacyjnych mi nie ubywa
no poza ON ale to normalne
(przy spokojnej jeździe spala ok 4,3l/100km według MFA co pokrywa sie z realnym spalaniem
) autko ladnie się zbiera/nic nie kombinuje ani na wyższych obrotach ani na niższych
, pali od bez problemowo zarówo na zimnym jak i na rozgrzanym silniku....więc chyba jest dobrze i na siłe szukam dziury w całym 
kici napisał(a):2bary to przy 2000obr/min a na biegu jałowym????
kici napisał(a):więc chyba jest dobrze i na siłe szukam dziury w całym
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości