Ciężko rano pali 1,9 GTD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Ciężko rano pali 1,9 GTD AAZ

Postprzez _hanusek_ » 2 cze 2013, o 13:07

witam.
problem polega na porannym odpalaniu mojego mk3.
Po wymianie uszczelki pod glowica samochod musial obrocic pare razy walem zeby zatrybic i wychodzila biała mgła z tlumika i nastepnie czarny dym lekki taki normalny bez trzesien silnikiem itd.
w czym moze tkwic przyczyna wtryski czy pompe trzeba ustawic zegarem? hm przed wymiana palil od strzala czy cieply czy zimny.
stara uszczelka byla II teraz po szlifie dana III.
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

Ciężko rano pali 1,9 GTD AAZ

 

Postprzez krzyś » 2 cze 2013, o 13:25

albo sie paliwko cofa albo zle ustawiony kat wtrysku. a rozrzad dobrze spiety? na blokady znaki?
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez _hanusek_ » 2 cze 2013, o 13:34

razrzad jest ok na znakach.
paliwo sie cofa ? ida lekkie pecherzyki powietrza ale przed wymiana tez byly i mu to nie przeszkadzalo ;|

kat wtrysku? czyli trzeba by bylo wtryski wykrecac i sprawdzac ?
Avatar użytkownika
_hanusek_
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 15:22
Lokalizacja: Lubaczów

Postprzez krzyś » 2 cze 2013, o 13:40

nie powinno być zadnych bąbli jeżeli sa to jest nieszczelnosć. kat wtrysku ustawia sie wkrecajac czujnik zegarowy w pompe z tyłu pomiedzy przewody wysokiego cisnienia. poszukaj na ten temat a znajdziesz jest gdzies opisane.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szheyk » 2 cze 2013, o 22:56

Planowanie głowicy było?
ubywa plynu chlodniczego?
ile czasu temu wymieniana była uszczelka
pewnie masz malo paliwa jak u mnie było i dlatego bąble były , jak miałem mniej niż 5 - 7 litrów w baku
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości