Cięzko pali 1.9 TD

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Cięzko pali 1.9 TD

Postprzez apmragowo » 31 sty 2014, o 22:18

Witam serdecznie.
Problem jest taki, że bardzo ciężko pali po nocy.
Kręce nieraz po 15 sekund i dopiero po kilku minutach udaje się odpalić - aukumulator niestety przez to dostaje. Świece wymieniałem na nowe 3 miesiące temu, filtry paliwa także ( mieszam ruskie do -35 z uszlachetnionym z bp). Wiem, że bendiks mam do wymiany bo nieraz rozrusznik normalnie kreci, a nieraz wyrzuca i tylko cyka ( rzadko). Odpalam bez ssania na gazie , bo na ssaniu nigdy mi sie nie udało go ożywić. Gdy już uda sie odpalić to po 4h stania pali na dotyk, problem pojawia sie po 10h. Dodam jeszcze ,że podczas kręcenia czuć spalona ropę choć nie chce palić.

Mam podejrzenia że wtryski nie daja rady.
W jakim kirunku isć?
apmragowo
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 sie 2009, o 13:04
Lokalizacja: asd

Cięzko pali 1.9 TD

 

Postprzez Pozor » 31 sty 2014, o 22:31

a szarpie lekko na wolnych obrotach ? kopci na czarno ? Ruszałeś czasem pompę wtryskową ? bo jeżeli nie możesz na przyśpieszaczu odpalić to coś jest nie tak z kątem wtrysku lub z samymi wtryskami
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mkkay » 31 sty 2014, o 22:37

świece wymieniłeś, ale czy dostają napięcie? przekaźnik jest dobry?
jak wymieniałeś świece to wyczyściłeś listwę?

spróbuj nie mieszać paliwa tylko dobre zatankuj, możesz dać pompę do sprawdzenia( diabli wiedzą co te ruskie tam mieszają)

taki objaw tez jest jak paliwo się cofa a wtedy pompa sie zapowietrza i trzeba trochę pokręcić żeby załapał silnik

przyczyn może być wiele trzeba eliminować po kolei
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez apmragowo » 1 lut 2014, o 11:06

Szarpie moze przez sekunde , dwie po odpaleniu. Nie kopci na czarno. Pompy oczywiscie nie ruszałem.

Świece wymieniał mi mechanik, nie wiem czy listwe czyścił- pewnie nie.
Jak sprawdzić czy przekaźnik jest dobry ? I chodzi o 102? pod kierownica czy ten pod maska?
Co do paliwa to przecież ruscy nie jeżdzą do nas się tankować, a mrozy maja wiekszę. Żródło sprawdzone.

TD, TDi miałem 2 lata temu i tylko po nim został ślad w profilu.
Ostatnio edytowano 1 lut 2014, o 19:59 przez apmragowo, łącznie edytowano 2 razy
apmragowo
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 sie 2009, o 13:04
Lokalizacja: asd

Postprzez hanawald » 1 lut 2014, o 11:09

a powietrza gdzieś lewego nie łapie
:-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 1 lut 2014, o 11:31

Ty masz td w końcu czy tak jak w profilu tdi bo to inna para kaloszy i być może nastawnik jest usyfiony jeżeli masz faktycznie tdi
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez apmragowo » 2 lut 2014, o 15:47

Dodam tylko, że dziś mrozy opadły i jest w granicy -4. Samochód pali jak nowka sztuka - 1sekunda i odpala. Natmoiast cała zgroza zaczyna sie przy nizszej temperaturze.
apmragowo
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 sie 2009, o 13:04
Lokalizacja: asd

Postprzez hanawald » 2 lut 2014, o 15:51

apmragowo napisał(a):Dodam tylko, że dziś mrozy opadły i jest w granicy -4. Samochód pali jak nowka sztuka - 1sekunda i odpala. Natmoiast cała zgroza zaczyna sie przy nizszej temperaturze.
i masz taki sam problem jak ja tylko w moim przypadku wine ponosi 3 letni akumulator :-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 3 lut 2014, o 10:38

no to spróbuj pożyczyć czy naładować aku do fulla i zobacz czy będzie to samo na twoim . BO może być faktycznie wina aku
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karp » 3 lut 2014, o 18:12

filtr paliwa wymien też.
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez apmragowo » 3 lut 2014, o 22:34

akumulator ładowany 2tyg temu i to samo było, filtr paliwa jak i reszta filtrów niedawno wymieniane
apmragowo
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17 sie 2009, o 13:04
Lokalizacja: asd

Postprzez pawelus6 » 5 lut 2014, o 15:07

A jakosc paliwa?

Moze zabrzmi to jak reklama ale staraj sie na markowych stacjach w zime tankowac i uzywac dodatkow do diesli. Może głupia gadka ale ojciec miał w tirze pełno podobnych akcji, że zalał paliwo z tanszych stacji i mógl krecic autem a i tak nie chciał palic, raz nawet zdarzyło mu sie przymarzniecie paliwa. W okresie zimowym powiem szczerze - nie ma co oszczedzac paru groszy na litrze bo jakosc sie rozni. (nie mowie ze wszedzie)
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - - http://kurso.com.pl/SEP-G1-G2-G3



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości