ciezkie palenie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krysek0309 » 8 lut 2012, o 20:22

probowałem brac na krotko przy pompie mam taka kosteczke i tam dałem "+" z akumulatora i do puki trzymałem tam to kontrolka sie swieciła prawidłowo[/quote]

Pozwoliłem sobie zapożyczyć z sąsiedniego forum. Masz tutaj wszystko szczegółowo opisane:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824
Avatar użytkownika
krysek0309
Badacz tematu
 
Posty: 171
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 17:20
Lokalizacja: KNS (Koło Nowego Sącza)

 

Postprzez slawek5t » 9 lut 2012, o 17:34

reset1990, jak tam ? zrobiles to co w linku ? ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez reset1990 » 9 lut 2012, o 17:54

to nie to co w linku ;/ ja juz kiedys to sprawdzałem;/


jak podłacze sie pod kompa to wykarze mi czy mam dobre przekazniki ??

[ Dodano: 2012-02-09, 18:19 ]
udałEo mi sie fote zrobic z ta kontrolka i problemem ;/ Obrazek Obrazek Obrazek na czerwono ciekawi mnie ten przekaznik do czego on ??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

Postprzez slawek5t » 9 lut 2012, o 19:55

A może coś z przekaźnikiem 103 ? ?

Najlepiej zajedź do elektryka lub skontaktuj się z uzytkownikiem Zico63.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez reset1990 » 9 lut 2012, o 19:57

no własnie nie mam blisko do dobrego elektrytka ;/ a dac byle komu aby bardziej cos zjeba* to wole nie ryzykowac .. przekaznik rozbierałem i czysciłem troche, nie widac aby byl przepalony ni nic
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

Postprzez slawek5t » 9 lut 2012, o 20:05

Ktos ci dał pewnego linka....
Napewno nie masz tam ścieżek upalonych itp ? Wiesz o co chodzi ?

Pogogluj troche. Może czegos sie dowiesz . I tak jak pisałem skontaktuj się z : Zico63. Tylko bądź cierpliwy .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez reset1990 » 9 lut 2012, o 20:08

sciezki sa ok... juz jemu napisałem i teraz czekam az sie odezwie..
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

Postprzez Zico63 » 9 lut 2012, o 22:33

No i tak: przekaźnik w komorze silnika oraz będący tam bezpiecznik ("Blaszka") odpowiada wyłącznie za podgrzewacze płynu chłodzącego, w TDI i SDI chętnie stosowane; nie ma związku z gaśnięciem czy niepaleniem silnika. Poprawia tylko szybsze rozgrzewanie sie płynu.
Dla świec żarowych najważniejszy jest bezpiecznik w dodatkowej oprawce, nad, obok lub na skrzynce bezpieczników. Wartość to 50A, nie więcej - on odpowiada za prąd na świecach. Prąd idzie przez przekaźnik 103, włączany komputerem (czyli ECU). Jeśli odpięcie czujnika temperatury płynu nic nie zmieni w podawaniu napiecia na przekaźnik 103 - może być uszkodzony sam sterownik (ECU).
Wskazany przez Kolegę czujnik nie jest czujnikiem płynu. To czujnik na mej fotce (dla foto, specjalnie zdjąłem osłonę z oznaczeniem 1,9 TDI):

Obrazek

Przekaźnik "53" na skrzynce bezpieczników to typowy przekaźnik VW, do wszystkiego: tu moze być użyty do wyposażenia dodatkowego, lub nawet przez poprzedniego właściciela do jakiegoś ekstra-urządzonka.
Ja mam w swoim elektryki po :urwanie_glowy: , nawet tylne szyby - i go nie mam.
Przekaźnik 109 - dobrze Kolega znalazł: zasilanie komputra.
Przekaźnik 103 - TYLKO świece komory spalania.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez krysek0309 » 12 lut 2012, o 12:27

reset1990 napisał(a):sciezki sa ok... juz jemu napisałem i teraz czekam az sie odezwie..

mam dwa takie sterowniki Obrazek
i jak bysmy sie dogadali to bym ći wysłał na próbe bo ja dalej bym obstawiał na ten sterownik z przekaznikami
Avatar użytkownika
krysek0309
Badacz tematu
 
Posty: 171
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 17:20
Lokalizacja: KNS (Koło Nowego Sącza)

Postprzez markim321 » 12 lut 2012, o 13:52

Sterownik fabrycznego alarmu - zimne luty poprawić w okolicy 2 wbudowanych przekaźników. Prawdopodobnie to powoduje żarzenie się kontrolki świec i niemożliwość odpalenia w tym czasie.
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez krysek0309 » 12 lut 2012, o 18:58

poprawienie tych lutów działa owszem ale nie na długo ja mam inny sposób na to moze to sie wydac dziwne ale ja nie właczam nawiewu na nogi i wszystko smiga jak ta lala juz ponad rok :-P
Avatar użytkownika
krysek0309
Badacz tematu
 
Posty: 171
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 17:20
Lokalizacja: KNS (Koło Nowego Sącza)

przekaznik?

Postprzez reset1990 » 14 lut 2012, o 19:40

da rade cos z tym zrobic? niby prez niego nie dochodzi mi prad do swiec Obrazek
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości